Komprakk Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Warlock lvl37 Shadowbolt Rank 4 Egentlig greit med skade da.. Fikk resist når jeg fyrte av på en kanin lvl1 Jeg har aldri blitt den samme etterpå.. /cry (skulle hatt screenshot av det der)
zbegra Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Warlock lvl37Shadowbolt Rank 4 Egentlig greit med skade da.. Fikk resist når jeg fyrte av på en kanin lvl1 Jeg har aldri blitt den samme etterpå.. /cry (skulle hatt screenshot av det der) lol /pat sånn som skjer. btw. søt avatar.
Komprakk Skrevet 2. september 2005 Forfatter Skrevet 2. september 2005 Takker og bukker. Ser du at jeg har fiksa håret mitt til bildet? Vi får bare fotografen en gang i året der jeg bor.
nord Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 en gris utenfor orgimmar resisted en cone fra meg @ lvl 60.
DezTruckTor Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Det var sikker en elite kanin. Hvem har vel ikke gjort questen: [62] The Evil Rabbit (elite) Defeat the evil rabbit Evil Rabbit slain Quest Reward. Øker også reputation med "The tiny rabbit society". Det står at den er level en, men det er bare en bug. Egentlig er den level ??. Lykke til
rallrall Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 er en tråd om dette emnet allerede Det er allerede en tråd om hva? elitekaninene? o.O
ArchEnemY Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 En i guildet klare å fyre av en Curse of Doom mot Domo når han har magic shield. Dette medførte en liten reflekt, og litt senere en død warlock. Lo så jeg grein, han satt å skreik på TS :!: En annen jeg kjenner (lvl 60 hunter) misset med Aimed shot på en rotte ved Deep Tram Men det er merkelig dette med at veldig ofte random critters som resister ting og tang.
mobilfreek Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 (endret) er en tråd om dette emnet allerede Det er allerede en tråd om hva? elitekaninene? o.O er en tråd om mitt flaueste øyeblikk vis man leter litt edit: så at det var mitt flaueste nybegynner øyeblikk Endret 5. september 2005 av mobilfreek
Treblad Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Det var sikker en elite kanin. Hvem har vel ikke gjort questen: [62] The Evil Rabbit (elite) Defeat the evil rabbit Evil Rabbit slain Quest Reward. Øker også reputation med "The tiny rabbit society". Det står at den er level en, men det er bare en bug. Egentlig er den level ??. Lykke til Nesten som morder-kaninen i Monty Python and the Holy Grail.
royale Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 (endret) Nesten som morder-kaninen i Monty Python and the Holy Grail. ja! :!: bilde fjernet pga. omiro ikke liker kaniner som dreper mennesker. Endret 5. september 2005 av ctv
Sir Zu Zwat Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Nesten som morder-kaninen i Monty Python and the Holy Grail. ja! :!: Please ta bort det bildet
royale Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Nesten som morder-kaninen i Monty Python and the Holy Grail. ja! :!: Please ta bort det bildet haha! :!:
Sir Zu Zwat Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Nesten som morder-kaninen i Monty Python and the Holy Grail. ja! :!: Please ta bort det bildet haha! :!: Syke, syke mann...
royale Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Nesten som morder-kaninen i Monty Python and the Holy Grail. ja! :!: Please ta bort det bildet haha! :!: Syke, syke mann... omg, det var fra filmen Monty Python and the Holy Grail. jeeez. Men nokk off topic nå!
Tbau5 Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 En i guildet klare å fyre av en Curse of Doom mot Domo når han har magic shield. Dette medførte en liten reflekt, og litt senere en død warlock. Lo så jeg grein, han satt å skreik på TS :!: En annen jeg kjenner (lvl 60 hunter) misset med Aimed shot på en rotte ved Deep Tram Men det er merkelig dette med at veldig ofte random critters som resister ting og tang. Snodig det der. Når jeg var i WC for å skaffe en lev 15 venn en av kresh sine skjold så ble plutselig en mob immun mot shadow dmg. Er warlock 45.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå