vandelayphoto 0 Report post Posted September 1, 2005 (edited) Hei, jeg måtte forgjeves gi opp etter å ha prøvd å innstallert Gallery v2 på domenet mitt fra cliche.no grunnet at de har konfigurert safe mode til å være på. Er dette vanlig blant webhotell rundt omkring? Vurderer å kreve pengene tilbake og heve kjøpet - jeg føler at jeg ikke har fått det produktet jeg har betalt for. Mail fra cliche.no's support: "Nej det er desværre ikke muligt at slå Safe Mode off af sikkerhetsmæssige årsager til serveren." Edit: tidlig på morgenen Edited September 1, 2005 by sob Quote Share this post Link to post
Loomy 53 Report post Posted September 1, 2005 (edited) Du mener vel at de har slått det på? I så fall; nei, det vanligste er nok at safe_mode er av, men det er flere enn cliche som har det på. Edited September 1, 2005 by Loomy Quote Share this post Link to post
vandelayphoto 0 Report post Posted September 1, 2005 Du mener vel at de har slått det på? I så fall; nei, det vanligste er nok at safe_mode er av, men det er flere enn cliche som har det på. Kan du anbefale noen andre webhotell som har rimelig "liberale" oppsett istedet for dette nazi-tullet? Quote Share this post Link to post
Loomy 53 Report post Posted September 1, 2005 Du mener vel at de har slått det på? I så fall; nei, det vanligste er nok at safe_mode er av, men det er flere enn cliche som har det på. Kan du anbefale noen andre webhotell som har rimelig "liberale" oppsett istedet for dette nazi-tullet? Har bare erfaringer med én ISP; TJC. Veldig fornøyd, og safe_mode er veffal off Quote Share this post Link to post
vandelayphoto 0 Report post Posted September 1, 2005 (edited) Det ser jo kjempebra ut. Takk, da skal jeg bytte firma Ser forresten at man får 10% rabatt om man har anbefalt selskapet til en annen kunde. Ta kontakt i PM og gi meg "hoveddomenenavnet" ditt slik at jeg kan oppgi det ved bestilling - som takk for hjelpen Edited September 1, 2005 by sob Quote Share this post Link to post