Gå til innhold

Hvo godt er tilbudet til komplett på Verbatim 16x?


Anbefalte innlegg

Hei, ser at komplett har tilbud på sine Verbatim 16x DVD+R 4,7GB (Metal AZO) 50-pack Cake Box. Prisen er nå 295kr. Det vil si at hver plate koster ca 6kr. Någe som jeg syntes er ganske rimelig.

 

Men er det någen som har testet AKKURAT disse platene, og kan sei någe om kvaliteten? SKal bruke de på ein BenQ DW 1620 Bruker.

 

Takker for hjelpen :)

Endret av 2peewee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke se at komplett har disse på tilbud denne uka, men Netshop har dei derimot

på tilbud denne uka : http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7410

175,- (Ord 275,-) er et tilbud jeg heller ville slått til på :)

Verbatim har alltid hatt en jevn god kvalitet i mine øyne, og kjøper ikke annet

selv, men har hørt at verbatim begynner å svikte også til tider nå, så nå aner jeg

ikke om vi kan stole på noen lenger :(

Lenke til kommentar

Takker for den mJ_Msv :)

Jeg bare leste i eit blad i dag og der såg jeg forksjellige varer som skulle vere på tilbud eller i alle fall "billige" på komplett.no, så kom jeg over disse. Og når jeg regnte ut at hver plate koster 6kr så er jo det ganske bra. Men må sei at det tilbudet du snakker om virker ennå bedre :)

 

Jeg vett at verbatim pleier å ha ganske gode plater og jeg pleier alltid kjøpe Verbatim plater eller TY plater. Men har som deg hørt at någen kan variera litt. så lurte på om någen visste media koden på de og om de faktisk er Topp kvalitet :)

Lenke til kommentar
Kan ikke se at komplett har disse på tilbud denne uka, men Netshop har dei derimot

på tilbud denne uka : http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7410

175,- (Ord 275,-) er et tilbud jeg heller ville slått til på :)

Verbatim har alltid hatt en jevn god kvalitet i mine øyne, og kjøper ikke annet

selv, men har hørt at verbatim begynner å svikte også til tider nå, så nå aner jeg

ikke om vi kan stole på noen lenger :(

Vil bare legge til at det du linker til er dvd- plater mens de jeg snakte om var dvd+ :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...