tiss Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 (endret) jeg har fått guest pass hos en venn, men når jeg skal lage konto kommer betalingsmåte for hvis jeg skal spille videre etter att den har gått ut....jeg har lyst å betale via gamecard, men det er ikke et valg i betalingsseksjonen som jeg kan velge, det står bare mangen kredittkort jeg har visa-electron men det står ikke noe kortnummer på den så hvordan skal jeg gjøre dette? Endret 31. august 2005 av tiss
KriZZ Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Du bare registrerer med et Visa Kort dem vil uansett ikke trekke deg for noen penger før du har kjøpt spillet, oppgradert acounten din og valgt at du vil betale spilletid med visa istede for gamecard på en fullverdig acount... Du kan ikke forandre på noe av dette før du har oppgradert acounten din med en cd key fra et kjøpt spill uansett... Og velger du og ikke kjøpe spillet så er det ingenting og engste seg for...
Sigga Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Kan du ikke bare skrive inn fullt av tull der det ska stå informasjon om kortet? Blizzard sjekker det vel ikke med engang.
tiss Skrevet 1. september 2005 Forfatter Skrevet 1. september 2005 Du bare registrerer med et Visa Kortdem vil uansett ikke trekke deg for noen penger før du har kjøpt spillet, oppgradert acounten din og valgt at du vil betale spilletid med visa istede for gamecard på en fullverdig acount... Du kan ikke forandre på noe av dette før du har oppgradert acounten din med en cd key fra et kjøpt spill uansett... Og velger du og ikke kjøpe spillet så er det ingenting og engste seg for... når jeg er ferdig med guest pass, er det bare å kjøpe gamecard og fortsette? og da får jeg et valg om betalingsmåte med kort eller gamecard?
Fury Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Du må også kjøpe spillet og legge inn CD/Authorization-nøkkelen inn på guest kontoen. Men ved kjøp av spillet følger det med 30 gratis dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå