Jump to content
Sign in to follow this  
whatwhat

Amobil.no: Objektiv vinkling eller

Recommended Posts

Leser testene or anbefalingene og blir irritert over selgertonen dere kjører. De fleste hater selgere, utenom drittunger. Kan dere skrive litt mer profesjonelt og litt mindre hype-preget?? Må liksom filtre ut svada, unøvendig dill som ikke burde avgjøre et kjøp eller ikke. Jeg løper ikke for å kjøpe noenting somhelst! La leserinnlegg ta seg av subektiv agenda greier. ok? (surt smilefjes som viser fingern)

Tipper denne tråden vil innspirere amobil-skribentene til å fortsette det frivillige arbeidet sitt og gjøre en enda bedre jobb! :p

(Synes dere gjør en god jobb jeg!) ;)

Leser testene or anbefalingene og blir irritert over selgertonen dere kjører. De fleste hater selgere, utenom drittunger. Kan dere skrive litt mer profesjonelt og litt mindre hype-preget?? Må liksom filtre ut svada, unøvendig dill som ikke burde avgjøre et kjøp eller ikke. Jeg løper ikke for å kjøpe noenting somhelst! La leserinnlegg ta seg av subektiv agenda greier. ok? (surt smilefjes som viser fingern)

Kom med noen eksempler du, så kanskje denne tråden får et litt mindre "Hypet" og mer profesjonellt preg....fritt for svada og unødvendig dill

Edited by Alastor