Gå til innhold

6270/6280-tråden. Tester, bilder, diskusjoner o.l.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor har du hørt dette henne? jeg ville tatt tlf, testett den, sett om det er noen feil på den, er det det så ville ejg som jeg selv gjorde, brukt åpent kjøp eller hva nå enn det heter, noe du har rett til å gjøre fra den dagen du motar mobilen og 2 uker framover..

5603725[/snapback]

 

 

Det har stått i noen aviser osv...

Jeg orket ikke å få den, og hvis det er noe gærent sende den tilbake. Hadde blitt så mye styr.

Lenke til kommentar
Joda den koden funker den ^^

 

Mamma har låst opp sin ^^

 

Men det er jo fortsatt lagt inn den snarveien til "3" og den dere tingen som du kan legge inn på skrivebord osv, men det overlever man med, men jeg ville heller venta til den kommer ut.. uten å måtte ha "3"

5655891[/snapback]

 

 

Er det sånn at nett instillingene, mms instillingene osv er låst til "3" ??

Hvis man kjøper 6280 Uten abb, får man koden gratis da?

Lenke til kommentar
Joda den koden funker den ^^

 

Mamma har låst opp sin ^^

 

Men det er jo fortsatt lagt inn den snarveien til "3" og den dere tingen som du kan legge inn på skrivebord osv, men det overlever man med, men jeg ville heller venta til den kommer ut.. uten å måtte ha "3"

5655891[/snapback]

 

 

Er det sånn at nett instillingene, mms instillingene osv er låst til "3" ??

Hvis man kjøper 6280 Uten abb, får man koden gratis da?

5656108[/snapback]

 

Det veit jeg ikke helt, men nei jeg trur ikke det.. for mamma bruker Halebop, og alt fungerer på den, både 3G og mms...

 

Koden har jeg egentlig ikke peil på, men mamma kjøpte iaf koden..

Lenke til kommentar

Nå står det at den kommer på lager 3. Mars hos komplett.no og at foto og video har fått den ubekreftet på lager i dag (dog det stod i går også). Tror dere det er "alvor" denne gangen og den faktisk kommer, eller at det også bare er en tulledato som vil bli utsatt enda en gang?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...