ARTO85 Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 (endret) her bestilt dette spillet fra spelbutikken. håper jeg får det asap.. har sett at det kan bli problematisk når jeg har en trådløs oppkobling. stemmer det? tar uansett sjansen.. jeg lurer på å starte en w/n eller n/w karakter. hva er lurest? Endret 30. august 2005 av atokle
Adversary Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Warrior er en enkel klasse og er ikke særlig atraktivt for grupper. En necro er kan være lurt og velge, elementalist er sinsykt gøy og spille! Angrer på at jeg valgte warrior..
ARTO85 Skrevet 30. august 2005 Forfatter Skrevet 30. august 2005 tilbake til topic: så necro/emo er en bra karakter? må vel nevnes at jeg har null (0) erfaring med mmorpg. men har spilt BG enormt mye. kan disse sammenlignes? tenker mest på stemning da..
ARTO85 Skrevet 30. august 2005 Forfatter Skrevet 30. august 2005 psilocybe offtopic: er du i slekt m sørheim som var i militæret i bodø nå i vinter?
Mats1988 Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Warrior er en enkel klasse og er ikke særlig atraktivt for grupper.En necro er kan være lurt og velge, elementalist er sinsykt gøy og spille! Angrer på at jeg valgte warrior.. OT Ja samme her, angrer også noe på at jeg startet warrior, men gjort er gjort
ARTO85 Skrevet 31. august 2005 Forfatter Skrevet 31. august 2005 han var det i går da jeg posta spørsmålet..
H4ngm4N Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Ikke ta warrior som main-profession... Så lenge du unngår det så går det bra
Adversary Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Ta monk, elementalist eller necro. Du kan også ta mesemer, det blir en utfordring Ranger er og en grei gruppe
ARTO85 Skrevet 31. august 2005 Forfatter Skrevet 31. august 2005 nå har jeg nettopp sjekket postkassen (22.30) og der lå spillet. det har da altså ligget der i hele dag.. temmelig irriterende, men jeg er også superlykkelig for å ha fått spillet. og det etter bare to dager, og ingen toll! takk takk spelbutiken. ang carakterbuilden tror jeg at jeg går for en elemenalist/ranger evt ranger/elementalist. Noen synspunkter på dette? en ting til: hvilken server er det anbefalt å spille på? den europeiske er vel full av deutche kindern som aldri har lært engelsk? hvor finner jeg alle brukerne av dette forumet?
V36a Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Tja de fleste snakker brukbar engelsk i de Europeiske serverne, så det er som regel ikke noe problem.
Stifi Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 atokle:stikk på Am server. Hater når ger og fr ppl ikke greier å holde seg til dems server.
ARTO85 Skrevet 1. september 2005 Forfatter Skrevet 1. september 2005 ok. så flesteparten av brukerne her på forumet er på am serveren? vil ikke bruk av am serveren medføre større sjanse for lag?
Adversary Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Nei, ikke noe ekstra lagg. Ja de fleste her er på AM server.
ARTO85 Skrevet 1. september 2005 Forfatter Skrevet 1. september 2005 Førsteintrykk etter en liten times spilling: OMG!
Glipp Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Førsteintrykk etter en liten times spilling: OMG! bra du er fornøyd! forvent deg på og bli hekta og dømt til og spille i MANGE timer framover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå