Gå til innhold

Nettopp bestilt GW, gleder meg voldsomt!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

her bestilt dette spillet fra spelbutikken. håper jeg får det asap.. har sett at det kan bli problematisk når jeg har en trådløs oppkobling. stemmer det? tar uansett sjansen.. jeg lurer på å starte en w/n eller n/w karakter. hva er lurest?

Endret av atokle
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Warrior er en enkel klasse og er ikke særlig atraktivt for grupper.

En necro er kan være lurt og velge, elementalist er sinsykt gøy og spille! :woot:

Angrer på at jeg valgte warrior.. :hm:

Skrevet

tilbake til topic: så necro/emo er en bra karakter?

må vel nevnes at jeg har null (0) erfaring med mmorpg. men har spilt BG enormt mye. kan disse sammenlignes? tenker mest på stemning da..

Skrevet
Warrior er en enkel klasse og er ikke særlig atraktivt for grupper.

En necro er kan være lurt og velge, elementalist er sinsykt gøy og spille! :woot:

Angrer på at jeg valgte warrior.. :hm:

OT

Ja samme her, angrer også noe på at jeg startet warrior, men gjort er gjort ;)

Skrevet

nå har jeg nettopp sjekket postkassen (22.30) og der lå spillet. det har da altså ligget der i hele dag.. temmelig irriterende, men jeg er også superlykkelig for å ha fått spillet. og det etter bare to dager, og ingen toll! takk takk spelbutiken. ang carakterbuilden tror jeg at jeg går for en elemenalist/ranger evt ranger/elementalist. Noen synspunkter på dette? en ting til: hvilken server er det anbefalt å spille på? den europeiske er vel full av deutche kindern som aldri har lært engelsk? hvor finner jeg alle brukerne av dette forumet?

Skrevet

ok. så flesteparten av brukerne her på forumet er på am serveren?

vil ikke bruk av am serveren medføre større sjanse for lag?

Skrevet
Førsteintrykk etter en liten times spilling: OMG!

bra du er fornøyd! forvent deg på og bli hekta og dømt til og spille i MANGE timer framover :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...