Gå til innhold

Noen andre WoW-avhenige som øsnker å slutte?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ingenting galt med å spille mye wow. Men som alt annet er det viktig å være måteholden. Jeg er sikker på at det er skadelig å spille for mye (hvor lenge det er er sikkert forskjellig ifra person til person ). Selv synes jeg wow er ufattelig moro, men etter å ha spilt i mange timer i strekk får jeg en slik uggen følelse i kroppen og øynene svir litt. Da er det uffattelig DEILIG (vær så snill og prøv dette folkens) å ta seg en lang joggetur evt gåtur. Brenn bort litt energi. Komme inn igjen og ta en lang dusj.. Synes at det hjelper mye på psyken også.

Etter det kan jeg igjen virkelig sitte og slappe av foran pcen og ha en god følelse i kroppen.

Skrevet (endret)
Det er vel ingenting galt med å spille mye wow. Men som alt annet er det viktig å være måteholden. Jeg er sikker på at det er skadelig å spille for mye (hvor lenge det er er sikkert forskjellig ifra person til person ). Selv synes jeg wow er ufattelig moro, men etter å ha spilt i mange timer i strekk får jeg en slik uggen følelse i kroppen og øynene svir litt. Da er det uffattelig DEILIG (vær så snill og prøv dette folkens) å ta seg en lang joggetur evt gåtur. Brenn bort litt energi. Komme inn igjen og ta en lang dusj..  Synes at det hjelper mye på psyken også.

Etter det kan jeg igjen virkelig sitte og slappe av foran pcen og ha en god følelse i kroppen.

Enig med deg Arne, er veldig deilig å gå ut en liten tur, enten du tar en sykkel tur, jogger eller bare går ut i frisk luft :)

Endret av Keylar
Skrevet (endret)

Jeg besteme meg for noen dager siden at jeg skulle slutte å spille WoW. Jeg er enig med JimRamse om at det ødelegger mange. Ta en venn av meg for eksempel. Han får spille to timer om dagen. Når de to timene er gått går han bort til en annen venn og spiller der. Hvis han ikke er hjemme, går han til en annen. Stort sett hele fritiden hans går på å spille eller finne et sted å spille. I sommerferien gikk han hele tiden på nettcafè for å spille der, isteden for å finne på noe annet. Han skulket 2 uker når WoW kom ut, og han skulker jevnlig bare for å få spille. En annen jeg kjenner, gjør ikke annet enn å spille. Han kommer hjem fra skolen, sitter seg foran dataen, gjør ikke lekser. Foreldrene sier ingenting til han heller :nei:

Men no har iallefall jeg begynt å trene, spise sunnere(ble for mye cola og sjokolade :p ), være aktivt med venner og har forelsket meg i en fantastisk jente som jeg liker hemningsløst :) Håper det blir noe av det...

Men uansett...WoW er absolutt ikke sunt. Ødelegger fysikken din,dårlig på skole/jobb, mangel på sosial intelligens, mister venner og du blir surere.

Jeg har det mye bedre no :)

Så mitt råd er: slutt å spill WoW! Du gjør deg selv en tjeneste :thumbup:

Lykke til, mate! :D

Endret av Vaag1991
Skrevet

Å si man skal slutte med WoW er jo litt overdrevent da. Går an å kombinere det hele. I begynnelsen spillte jeg altfor mye men nå spiller jeg dan og vann. Ser ikke no galt i det. Er faktisk mer sosialt enn å sitte i leiligheten og se på tv

Skrevet

Har lite lyst til å gi meg, men igår kveld satt min mor ned foten, og sa at jeg måtte komme meg ut og gjøre noe annet. Så nå blir det maks 1-3 timer pr dag...

Skjønner at jeg har godt av det, men er allikevel litt irritert...

Skrevet

Uhm...Avhengig..vil slutte og vil ikke slutte.

Hvorfor slutte med noe som er kjempeherlig og ikke skader meg selv (annet enn mindre fysisk aktivitet) eller andre?

Men, å slutte med noe som driver deg 100% av tiden ville nok vært lurt. På jobben (jeg jobber faktisk 37,5t i uka :woot:) surfer jeg og chatter om WoW. Med venner prater jeg om WoW, på fest er WoW gjerne et tema. Og fritida går jo såklart med til å spille WoW. WoW, WoW, WoW og atter WoW. OH LORD! PLEASE SAVE ME! Men, neida.. I kveld får vi vel harve over domo og prøve oss på Ragna i steden som vanlig:)

WoW :love: - på godt og vondt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...