OleBrumHonning Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Når jeg jobber slår jeg på tastlåsen og legger den i en skinnvæske som jeg fester i belte mitt. Når jeg da skal ta opp min telefon for å ringe, oppdager jeg at jeg både har ringt andre og sendt sms. Tenkte dette var umulig med tastlåsen på. Noen tips for å løse dette problemet. Har en t630 mobil Takk
EinarEriksen Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Dette var rart. Hørte nylig om en lignende episode der jeg jobber for ikke lenge siden. Til saken; Dette høres rart ut. Prøv å oppdatere programvaren, og se om feilen elimineres da. Dette kan de gjøre på kort tid hos de fleste mobilforretninger hvis du ikke har kabel selv.
oddity Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Du har satt på automatisk tastelås, så når du tror du skrur den på skrur du den egentlig av
hørting Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Du har satt på automatisk tastelås, så når du tror du skrur den på skrur du den egentlig av Nei, min og har gjort det, veit eg har hatt på tastelås. Lenge sidan han har gjort det nå da...
kim Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Om du har bluetooth aktivert kan uvedkommende ringe osv. med mobilen din .
genser Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Om du har bluetooth aktivert kan uvedkommende ringe osv. med mobilen din . Jaha? Hvem kan det, og hvordan? Dette må du gjerne utdype litt.
KrageV Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Blir det virkelig ringt og sendt sms, eller vises det bare i tlf.?
OleBrumHonning Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 Det har blitt ringt 3 ggr og sendt noen mln. De fleste mln står det usendt på. Det blir mange etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå