Slick Rickster Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Har brukt minnekort-leser, mobiltelefon med usb kabel og mp3-spiller/flyttbar disk med usb uten noengang å bry meg med å benytte "safely remove hardware". Poenget med denne funksjonen i XP er vel å være helt sikker på at maskinen ikke skriver til mediet mens man napper ut enheten for å unngå at det blir noe krøll. Men man har vel en ganske grei oversikt over om det blir skrevet noe til disse enhetene selv. Spørsmålet mitt er følgende: Har jeg rett her eller er jeg en uansvarlig idiot siden jeg ikke bruker denne funksjonen som er til for å beskytte ting fra å bli ødelagt? Det er så lettvindt å bare nappe ut sakene. Hva er deres synspunkter?
Lufen Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 du burde bruke den knappen...bruker den svært sjelden selv:P og hden min har ikke blitt ødelagte enda (selv om et par filer har blitt ødelagt fordi windows sier den er ferdig med å overføre før den egentlig er det)
Hårek Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Sikker på at du har "grei oversikt over om det blir skrevet noe"? Windows skriver ikke nødvendigvis til disken med en gang du ber den om det, data legges i et buffer og skrives når Windows selv mener det passer. Slik buffering brukes for å øke effektiviteten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå