mr. Zilter Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Hei! Jeg har en ekstern HD. Den har virket som den burde gjøre til nå... Nå finner ikke maskinen den når jeg plugger den i USB porten. Den derre "Nå-har-det-blitt-koblet-til-en-ny-ISB-enhet-til-maskinen-lyden", den kommer. nem ikke noe mer. Ingen autokjør, den kommer ikke opp i Min Datamaskin... Noen som vet hva jeg kan gjøre?
CyberCS Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 (endret) restart hardisken og plugg inn igjen, hvis ikke det er nok restart maskinen også den kommer etter hvert bare prøv igjen Endret 30. august 2005 av CyberCS
mr. Zilter Skrevet 30. august 2005 Forfatter Skrevet 30. august 2005 restart hardisken og plugg inn igjen, hvis ikke det er nok restart maskinen ogsåden kommer etter hvert bare prøv igjen Hmmm... Nå finner jeg harddisken men nå heter den "lokal disk E" (vanligvis G), er på 0,0 mb og går ikke an å åpne! Hjelp...
rvenes Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Den er nok død da? Er det ein Maxtor disk foresten? Eg har ein Maxtor disk som er på dødsleiet her for tida, klarte og redde ut meste parten av dataene da men. Prøv GetDataBack For NTFS (eller fat da om du har det)
Flippo Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Det første du bør gjøre før du risikerer å ødelegge dataene gjennom ymse programmer som kan fikse/redde data er å sjekke om det samme skjer på en annen maskin og. Sjekk om det finnes noe partisjons informasjon på disken i start/control panel/administrative verktøy/datamaskin behandling/diskbehandling Der skal disken ligge med konfigurasjon om partisjoner og størrelser. Om den er lista opp feil er det mulig at partisjonstabellen er ødelagt og hardere stoffer/programmer må til for å finne igjen dataene. - Per Christian
mr. Zilter Skrevet 31. august 2005 Forfatter Skrevet 31. august 2005 Det jeg ikke har backup av kan jeg lett skaffe, så det er ikke det. Men det er litt kjedelig at disken er ødelagt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå