DurinVIII Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Ja, trykk på 3 en gang til når du har våpenet oppe for å skifte skytemodus.
_Paulsen_ Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Ja, trykk på 3 en gang til når du har våpenet oppe for å skifte skytemodus. Okei Takk for svar! Skal testes ut så fort jeg får muligheten!
Propaganda Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 eller så kan du scrolle til våpenet en gang til,og trykke en gang til... da vil du se han trykker på gønner'n sin
OscarWoHA Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 [off-topic]Hvilken klasse er minst spilt? Og hvorfor? Vil være litt annerledes. [/off-topic]
kenneth11 Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 [off-topic]Hvilken klasse er minst spilt? Og hvorfor? Vil være litt annerledes. [/off-topic] minst spilt må vel være anti-tank, da folk mest bruker den i situasjoner som at en tank baseraper. pluss at jeg helst ikke vil være i kamp mot en sniper med MP5.
Mrtn Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Jeg spiller mye AT. MP5'en suger hardt. Men forsåvidt kan Eryx'n brukes som våpen mot infanteri ikke bare mot tank/bh ect...
MrLee Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Jepp Eryx/SRAW kan FINT brukes mot snipere. Iallefall hvis han ikke ligger å sikter på akkurat deg. Drept mang en sniper jeg med eryx
Mrtn Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Den er vel egentlig litt overdrevent nøyaktig, jeg mener man kan jo snipe nesten like effektivt som M95 med Eryx/SRAW
MrLee Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 jeg er ikke helt sikker på hva du vil frem til? jeg bruker Eryx MOT snipers, ikke som sniper..
Mrtn Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Jo, jeg mener at den nesten FOR nøyaktig. Nesten sånn at den kan erstatte sniperklassen.
MrLee Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 ah, joda, men den har noen problemer. lite splash dmg. du må nesten få direktetreff for å drepe, og det er avogtil litt problem på lang avstand. Den er heller ikke fire & forget, noe som betyr at du må utsette deg for ild lenge for å sikre treff. (har selv hatt gjensidige kills mot snipers som dreper meg før raketten treffer dem på den måten ) M95/SVD/T88/M24 kommer frem instant og du kan gjemme deg igjen etter 1 sec.
Mrtn Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Selvfølgelig. Var ikke ment helt seriøst...
Crozmo Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 herregud så sykt lei jeg er av granatkasteren, Ea må fikse den kraftig, den burde hatt slik at den ikke armerer seg før etter 2 sekund som i virkeligheten, så slapp vi all den dritten der du springer rundt et hjørne, møter en med granatkaster en halvmeter fra deg, han skyter granaten i trynet på deg , du dør og han overlever.
DurinVIII Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 herregud så sykt lei jeg er av granatkasteren, Ea må fikse den kraftig, den burde hatt slik at den ikke armerer seg før etter 2 sekund som i virkeligheten, så slapp vi all den dritten der du springer rundt et hjørne, møter en med granatkaster en halvmeter fra deg, han skyter granaten i trynet på deg , du dør og han overlever. Hehe, hater den granatkasteren jeg og...Blir drept av dem hele tiden
TheDarkListener Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 herregud så sykt lei jeg er av granatkasteren, Ea må fikse den kraftig, den burde hatt slik at den ikke armerer seg før etter 2 sekund som i virkeligheten, så slapp vi all den dritten der du springer rundt et hjørne, møter en med granatkaster en halvmeter fra deg, han skyter granaten i trynet på deg , du dør og han overlever. Hehe, hater den granatkasteren jeg og...Blir drept av dem hele tiden Digger den jeg, dreper folk med den hele tiden.
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 herregud så sykt lei jeg er av granatkasteren, Ea må fikse den kraftig, den burde hatt slik at den ikke armerer seg før etter 2 sekund som i virkeligheten, så slapp vi all den dritten der du springer rundt et hjørne, møter en med granatkaster en halvmeter fra deg, han skyter granaten i trynet på deg , du dør og han overlever. Hehe, hater den granatkasteren jeg og...Blir drept av dem hele tiden Digger den jeg, dreper folk med den hele tiden. Det kommer jo ann på om man bruker den med MadSkillZz eller bare løper rundt og noob-tuber.. jeg liker den jo selvfølgelig men heller på lange hold og til å ta folk som gjemmer seg bak ting.
MrLee Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 slik bruker jeg den også. Men om en dukker opp rundt ett hjørne idet jeg akkurat er ferdig med reload av fompen, så skifter jeg jaggu ikke til rifla for å pepre ham!
Crozmo Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 slik bruker jeg den også. Men om en dukker opp rundt ett hjørne idet jeg akkurat er ferdig med reload av fompen, så skifter jeg jaggu ikke til rifla for å pepre ham! Selvfølgelig ikke Jeg mener de som bare bruker den hele runden og driter i rifla jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå