Gå til innhold

Hvordan låse opp våpen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg angrer kraftig på at jeg unlocka G3 istedet for M95 iallefall :/

 

etter å ha skutt ned en fullasta BH med en tilegna M95 ble jeg litt forelska :love:

M95 er egentlig ikke noe særlig bedre enn M24, så du burde ikke angre. Når får du muligheten til å skyte i glassruta, bortsett fra akkurat da? Pluss at G3 er en konge på nær til mellomdistanse

Lenke til kommentar

Jo egentlig. Spiller mest MEC/Kina, og da er G3 ikke så utrolig mye bedre enn AKen... og sniper rifla til Kina suger iallefall (SVD er grei nok)

 

Jeg skjøt ikke mot glassruta engang, Blackhawken var på vei vekk fra meg på mashur, jeg skjøt mot "kroppen" og plutselig sa det "bang" :p mer flaks enn noe annet vil jeg tro, men jeg drepte ett utrolig antall hummve sjåfører i samme runde (i fart!), noe som også føltes greit :D

Men jeg mistenker ekstremflaks, jeg sikta ikke akkurat godt da jeg drepte hummvee folka ;)

 

edit: Leif? Ser du ham?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Lurer litt på hva Markaren har i SPM. Eller Urban for den saks skyld.

 

Jeg har 1,50. Eller 1,05. En av de :p

Jeg har 3. 39 [urban] ca. 2.92?

Jeg spiller (nesten) kun strike at karkland, så da blir det automatisk en svært god SPM.. Jeg vet om en som har nesten 4.50 i SPM, han spiller kun strike at karkland 64 server, 32 player bane.. Det er det som er det ultimate.. Men etter at art of war serveren gikk over til andre baner er det bare 2 servere som av og til kjører med 64 players.. :(

Endret av Markaren
Lenke til kommentar
hva anbefaler dere å unlocke først??

 

Jeg spiller en del som medic for tia,men er glad i spec ops også...

hodet mitt hopper fram og tilbake: L85 er egentlig bedre på mellomdistanse, men som Special Forces blir det vel mest Close Quarters Combat (CQC), der G36C er bra

Standard våpnet til Spec ops er bedre på close-combat enn G36C..

G36C suger på auto, men er ekstremt nøyaktig på single ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...