Gå til innhold

Knife og pistol only servere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg har prøvd disse serverene, har spillt på Bha, for å få Knife badgen min, siden jeg vil si at 18 kills på en runde er litt i meste laget.. Men det er bare ca. 600-800 av poengene mine som kommer derifra.

Er ferdig med de serverene ettersom de er Ekstremt kjedlig å spille på.. Alltid det samme..

 

Men jeg har jo sett 4-5 fra forumet på disse serverene :!:

Lenke til kommentar

Håper EA/Dice legger inn begrensninger på stat-exploiting i neste patch og samtidig nullstiller alle stats slik at alle starter på bar bakke igjen. Det hadde vært det beste. :yes:

Edit: (Det beste hadde selvfølgelig vært å fjerne hele stat-dritten)

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Håper EA/Dice nullstiller alle stats slik at alle starter på bar bakke igjen.

Da tror jeg at jeg og mange andre hadde knust BF2 DVdèn :roll:

Hvorfor det?

å starte BF2 fra bar bakke (spesielt for høyere rankede spillere) ville medført at de ville rett og slett knust DVD'en av raseri...tok jo Markaren kanskje 2 måneder å gå opp til Sargeant, og når får han tid til sånn igjen...

Lenke til kommentar
Håper EA/Dice nullstiller alle stats slik at alle starter på bar bakke igjen.

Da tror jeg at jeg og mange andre hadde knust BF2 DVdèn :roll:

Hvorfor det?

Her har man sittet å slitt med ranken sin, også plutslig blir den sletta! Ikke F.... om jeg hadde gadda å gjort det opp igjen!

ikke rart du har høy stats da ;) .

 

Sitte inne på kniv servern med 100-200 poeng hver runde.

:p

Lenke til kommentar
Håper EA/Dice nullstiller alle stats slik at alle starter på bar bakke igjen.

Da tror jeg at jeg og mange andre hadde knust BF2 DVdèn :roll:

Hvorfor det?

Her har man sittet å slitt med ranken sin, også plutslig blir den sletta! Ikke F.... om jeg hadde gadda å gjort det opp igjen!

ikke rart du har høy stats da ;) .

 

Sitte inne på kniv servern med 100-200 poeng hver runde.

:p

Som jeg allerede har sagt, jeg har fått 1/60 av poengene mine fra de serverene..

Hvordan ellers skal man få expert knife badge, du har jo selv vært på besøk der!

Lenke til kommentar
Håper EA/Dice nullstiller alle stats slik at alle starter på bar bakke igjen.

Da tror jeg at jeg og mange andre hadde knust BF2 DVdèn :roll:

Hvorfor det?

Her har man sittet å slitt med ranken sin, også plutslig blir den sletta! Ikke F.... om jeg hadde gadda å gjort det opp igjen!

ikke rart du har høy stats da ;) .

 

Sitte inne på kniv servern med 100-200 poeng hver runde.

:p

Jeg så da en med nicket chokke, eller chokke^ noe der inne 0_o

Lenke til kommentar
Håper EA/Dice nullstiller alle stats slik at alle starter på bar bakke igjen.

Da tror jeg at jeg og mange andre hadde knust BF2 DVdèn :roll:

Hvorfor det?

Her har man sittet å slitt med ranken sin, også plutslig blir den sletta! Ikke F.... om jeg hadde gadda å gjort det opp igjen!

ikke rart du har høy stats da ;) .

 

Sitte inne på kniv servern med 100-200 poeng hver runde.

:p

Jeg så da en med nicket chokke, eller chokke^ noe der inne 0_o

du var full! FULL sier jeg! :p

 

Neida, skal innrømme at jeg var der inne litt, var faktisk utrolig morro ;) .

Lenke til kommentar
Håper EA/Dice nullstiller alle stats slik at alle starter på bar bakke igjen.

Da tror jeg at jeg og mange andre hadde knust BF2 DVdèn :roll:

Hvorfor det?

Her har man sittet å slitt med ranken sin, også plutslig blir den sletta! Ikke F.... om jeg hadde gadda å gjort det opp igjen!

ikke rart du har høy stats da ;) .

 

Sitte inne på kniv servern med 100-200 poeng hver runde.

:p

Jeg så da en med nicket chokke, eller chokke^ noe der inne 0_o

du var full! FULL sier jeg! :p

 

Neida, skal innrømme at jeg var der inne litt, var faktisk utrolig morro ;) .

hehe, var der jeg også litt, moroa ligger i å knive spillere med lag ;)

 

edit: leif stakk innom

Endret av kenneth11
Lenke til kommentar
Som jeg allerede har sagt, jeg har fått 1/60 av poengene mine fra de serverene..

Hvordan ellers skal man få expert knife badge, du har jo selv vært på besøk der!

Hadde 15-16 kniv kills en runde, så det er fullt mulig!

Synes uansett du burde gå å skamme deg! Skal ikke utfylle mer om hva jeg synes om dette... Ikke rart en får masse poeng når en har 3-400 poeng pr.runde

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Ser ikke helt problemet med dette jeg, også jeg har vært innom denne serveren engang. Fikk ingen medaljer bare så det er sagt! :blush:

 

Men så til poenget her da...

 

Admins var på denne serveren, og ingenting ble sagt i starten av runden, og ja jeg fikk masse poeng får å ta flagg, og alle gjorde det. Alle brukte pistol og kniv. Kits: Medic, support (ammo)

 

Hva er egentlig problemet med pistol og kinv server..? Joda, du får etterhvert expert medaljer i pistol, revive og kniv. Ikke mer enn det.

 

Og dette var jo en public server så alle hadde muligheten til bli med om man ønsket det, den var jo ikke bare for enkelt personer, som ville gå fort i gradene..

 

Peace..

Lenke til kommentar

Men så skal en gjerne stige i gradene redelig. Blir urettferdig for vanlige folk (som meg) som spiller på normale servere med normale våpen. Hadde vært greit om den hadde vært uranka, for da kunne de som synes knifing og pistolkamper er gøy spilt der, men når folk skal utnytte statssystemet slik så blir det for meg helt feil.

Endret av Togo
Lenke til kommentar

Ser ikke problemet i dette, men da må det ikke foregå i all hemmelighet. Skal være likt for alle!

Har noen ganger stusset over hvordan enkelte klarer å få så mye poeng.

Selv føler jeg har fortjen hvert poeng jeg har. Pga jeg har sittet opp flere netter og samlet poeng. Selv bruker jeg å få ca. 35poeng pr. runde

Endret av Dj Charlie
Lenke til kommentar

Problemet er ikke selve"knife+pistol" konseptet. Jeg kan overhodet ikke se noe i veien for at man kan ha servere med kun dette (rankede eller ei). Det som var problemet var som jeg forklarte tidligere slike rene exploitservere med kunstige regler som hindrer normal spilling. Synd jeg ikke tok et screenshot fra bha serveren da hadde du skjønt dette. Alle var samlet i en stor klynge på ett sted. Hvis du skjøt mot en fiende kunne du like gjerne treffe en venn da alle løp om hverandre. Samtidig lå det en hel haug med medikit i midten og kontinuerlig hørte du et kor av medics som revivet og ga ut medpacks. Nonstop! Bha serveren hadde ingenting med spilling å gjøre. Det var KUN statexploiting på hardt nivå.

 

Bort med statsystemet nå!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...