Gå til innhold

Nerdebule oppryddingen din!


Cheshire Cat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Når jeg rydder rommet er det mye som skal gjøres. Det tar meg gjerne tre uker å rydde hele rommet, med noen intervaller hver dag. Jeg fyller i gjennomsnitt 3-4 store, svarte søppelsekker med boss når jeg rydder. Akkurat nå er det ryddig her og jeg har tenkt å holde det slik. Er så vanvittig stress å rydde de 18 kvadratmeterne rommet mitt er på.

Lenke til kommentar

Jeg rydder nå en gang i blant, men da jeg støvsuget på lørdag var det så mye drit at jeg nesten ikke tør å støvsuge igjen...

 

Det hele begynte med at jeg skulle sette i ny DVD-rom og vifte på PCen min - dette var en helsikes jobb ettersom støvet hadde lagret seg overalt inni maskinen - nei, ikke digitalt. Etter å ha støvsugd kabinettet, fant jeg ut at jeg kunne støvsuge under datapulten. Det ble til slutt slik at jeg støvsuget hele rommet, inkludert den gamle, slitte sofaen min.

 

Det har seg slik at jeg har funnet flere finurlige ting i denne sofaen; søppel, penger og en gang en gaffel som jeg ikke tør tenke på hvor lenge har lagt der. På lørdag fant jeg: to kroner (hvor den ene var pakket inn i en bussbillett fra februar), et hårstrikk, en kulepenn, enda et hårstrikk og den fine, burgunderfargede genseren min som jeg har lett etter i månedsvis! Jeg var lykkelig over å se den igjen, men jeg måtte ofre blod, svett og tårer for å til slutt finne den. (Greit, det var en overdrivelse. Jeg ofret egentlig bare blod.)

 

Sofaer er et bra sted å dra på skattejakt. På lørdag ble jeg to kroner rikere og ble gjenforent med genseren min. Så støvsugingen lønte seg, og det var et spennende, lite, hverdagslig eventyr :)

Lenke til kommentar
Med kaldt blod drepte jeg hybalkaninene mine som jeg lenge har sett på som familie :cry: Jeg fant til og med noen muterte hybalkaniner som prøvde å angripe meg... de møtte en brå død i munningen til støvsugeren min

Er blir det en annmeldelse til hypelkanin politiet, drepe hypelkaniner er jo den laveste formen for diskriminering som finnes :no:

 

Husker med glede tilbake i militæret , vi hadde hybelkanin-farm bak et skap. Det ble ikke vasket på åtte månder, de ble store og fine. Vi matet dem, det var fine tider det. Men til slutt måtte de dessverre avlives :cry: grunnet at vi var ferdig med tjenesten

 

Så fy skamme seg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...