Gå til innhold

Aktive hjørner i XP?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Etter å ha brukt macintosh på skolen ei god stund (andre året med mac for meg nå) har jeg virkelig begynt å like aktive hjørner-funksjonen, og det effektiviserer arbeid og alt slikt, pluss at det ser veldig ut kult da. :p

 

Så, det jeg lurte på var om det fins noe alternativ for windows slik at man kan få aktive hjørner der og? Har både googla og søkt litt på forumet, men jeg fant ikke noe særlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, altså, det er slik at hvis man beveger musa til et av hjørnene kan man bl.a få den til å skjule alle vinduer, vise alle vinduer, vise et spesifikt vindu og starte f.eks en screensaver.

 

Veldig kjekk funksjon som jeg savner i XP.

Endret av Flames
Lenke til kommentar

Ok, da skjønner jeg hva du mener. Uten at jeg skal si det sikkert, er nok sjansen temmelig stor for at noe sånt finnes for XP også. Alle de kule funksjonene som finnes i Mac er adoptert over til Windows av forskjellige softwareprodusenter. Tenker på ObjectDock, Expose for Windows osv. Søk litt på Google så finner du det sikkert.... Kunne godt hjulpet til med å søke, men vet liksom ikke hva jeg skal kalle det på engelsk? "Active corners for Windows XP" fører vel ikke til noe.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...