Gå til innhold

Fan psu project (og Vifte-HDD Project) + Update


Anbefalte innlegg

Hvem har vel ikke ønsket å ha en bordvifte som ikke forstyrrer skjermen eller bråker så mye.. her er hvordan jeg lagde det.

 

 

I går fant jeg fram en gammel mac-harddisk-ekstern-duppeditt fra kottet og tenkte kansje jeg kunne gjøre noe med denn ;)

 

slik så den ut:

down11zv.jpg

 

så tok jeg ut hardisken:

open13jq.jpg

 

så montert jeg på en 120mm og en 80mm vifte oppå..

front14sx.jpg

rear16dg.jpg

 

og slik ser den ut åppå pc'en min:

 

top16hi.jpg

 

ganske praktisk duppeditt med av\på bryter

 

Det neste jeg skal gjøre er å lakkere den svart, og montere flere vifter.

 

må bare si at dette var ett prosjekt av ren kjedsomhet ;)

 

nå håper jeg bare at dere kan si hva dere mener eventuelle forandringer

 

sorry for store bilder..

 

ComPLex|ty

Endret av complexity
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+432

Hehe, og poenget er? Var forresten ikke noe særligt fin akkurat nå. Det du skulle gjort, er å latt alle kablene gå gjennom en slange eller noe, som du lakkerer svart :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hva i all verden gjør den under "PSU og Elektronikk"? Det er jo en casemod...

Stygg var den og... Men "function before fashion" som Crinos sa, men i dette tilfelle var ikke function nok til å trekke fashion opp av gjørma :ermm:

Ligger her fordi jeg bare har brukt en psu til å drive viftene.. er ikke noe serlig casmodd i det :p

 

veit ;) den er fææl.. men praktisk.. har ikke orket¨å fikse mere. men update kommer snart :yes:

Lenke til kommentar
Viftene skal brukes til å blåse inn/ut luft i kabinettet, du brukte de til noe annet = casemod :p

Men når det er så varmt at du trenger vifte ved pc'en så er det på tide du tar deg en luftetur uansett

hehe ;) denne er til å bruke om sommeren, da det er veldig varmt ute og man er svett og fæl ;)

 

har en bordvifte menn den reagerer inn på skjermen så den begynner å flimre når jeg brukler den her, så denne er ganske praktisk ;) bråker mye mindre enn bordviften også, men gir omtrent like mye luft :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...