V36a Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Tenkte jeg skulle linke til et glimrende speedrun av Doom III her i tilfelle noen er interessert. For de som ikke vet hva et speedrun er så er det ganske enkelt, formålet er å komme seg igjennom et spill så fort som mulig, rett og slett. Dette er som regel artig å se på, spesielt hvis du har spilt det aktuelle spillet selv. Jeg har sett iallfall 40 speedruns fra den siden der. Link: http://speeddemosarchive.com/Doom3.html
Glipp Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Tenkte jeg skulle linke til et glimrende speedrun av Doom III her i tilfelle noen er interessert. For de som ikke vet hva et speedrun er så er det ganske enkelt, formålet er å komme seg igjennom et spill så fort som mulig, rett og slett. Dette er som regel artig å se på, spesielt hvis du har spilt det aktuelle spillet selv. Jeg har sett iallfall 40 speedruns fra den siden der. Link: http://speeddemosarchive.com/Doom3.html er dette D3 eller D3: RoE ? vil ikke se hvis det er RoE, siden jeg ikke er fedig med den enda
anon12234 Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 (endret) det er vanlig d3........ ikke like imponerende som hl2 speedrun. men kult å se på Endret 28. august 2005 av Henrik2k
V36a Skrevet 30. august 2005 Forfatter Skrevet 30. august 2005 Tenkte jeg skulle linke til et glimrende speedrun av Doom III her i tilfelle noen er interessert. For de som ikke vet hva et speedrun er så er det ganske enkelt, formålet er å komme seg igjennom et spill så fort som mulig, rett og slett. Dette er som regel artig å se på, spesielt hvis du har spilt det aktuelle spillet selv. Jeg har sett iallfall 40 speedruns fra den siden der. Link: http://speeddemosarchive.com/Doom3.html er dette D3 eller D3: RoE ? vil ikke se hvis det er RoE, siden jeg ikke er fedig med den enda Doom III uten expansion ja. Har ikke sett ferdig hele enda, men det er artig å se på. For øvrig kan jeg anbefale Half-Life 1 speedrun fra den sida jeg linket til. Det er et virkelig imponerende speedrun.
CurSe Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Doom III uten expansion ja. Har ikke sett ferdig hele enda, men det er artig å se på. For øvrig kan jeg anbefale Half-Life 1 speedrun fra den sida jeg linket til. Det er et virkelig imponerende speedrun. Den var bare helt syk! Må si jeg lo godt ca 38:05 ut i filmen Har sett flere speedruns fra den siden nå og det er jo helt utrolig at noen klarer det. Doom3 speedrun'en blir nok litt stor for at jeg gidder å melke denne linjen.
LarsP Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Quake-speedruns er de desidert råeste. Å gjennomføre hele brett på under 10 sekunder er rett og sett sinnsykt. ^^
anon12234 Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 quakefilmene er i .DZ format, hvordan kan jeg spille de?. må de spilles via quake console?
V36a Skrevet 2. september 2005 Forfatter Skrevet 2. september 2005 Alle runs er i vanlig videoformat, noen er også tilgjengelige som demo-files som du må spille av i det aktuelle spillet. Quake interesserer meg lite, så det er mulig at enkelte runs kun er tilgjengelig i demo-format.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå