since91 10 Report post Posted August 27, 2005 Laget en "stuntfilm" for noen dager siden... Hva synes dere? Link Quote Share this post Link to post
-Teddy- 523 Report post Posted August 27, 2005 Sorry! This file is currently waiting to be feeded to our mirror servers. Normally, this only happens the first time a file is being downloaded or when a file was not downloaded for a long time. Please try again in a few moments. Quote Share this post Link to post
Duckster 3 Report post Posted August 28, 2005 Ehh, ville ikke kalt dette stuntfilm, det er jo bare brukt koder til å fly med biler og det er jo ingen stunts, ikke for å være slem, men dette kunne jo en ape klart Quote Share this post Link to post
ErlendRU 576 Report post Posted August 28, 2005 For å være helt ærlig var den bare teit.. Som Duckster sier så blir det ikke mye til stunts når du bruker koder.. Quote Share this post Link to post
Duckster 3 Report post Posted August 28, 2005 litt offtopic, men følte at jeg bare måtte si det, jeg synes avataren din passa veldig bra til min forige kommentar :!: Quote Share this post Link to post