Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog Audi "RS80"


Domi9q

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

hehe, takk for all ros :innocent: neijda, må vel fortsette litt til.. ihvertfall gjøre ferdig fangerne og få ordnet feeeete sideskjørt =)=) spoileren må jeg også få gjort noe med... har faktisk planer å hente meg en audi 90 delebi, og rappe sideskjørta, fangerne og løktene og lakkere fangerne...

 

 

 

audi90_luk_1.jpg

 

den typen delebil jeg har tenkt å skaffe.. ikke så dårlige vinterfangere nei

:)

 

IM000264.jpg

 

hehe, ikke dumt med ekstra lys =) har omplassert dem litt

Lenke til kommentar
hva har du brukt til og lakke den med? så ut som en orntli lakkboks der på ett bilde på første siden, men har du brukt vanlig billakk og sprøyte? eller bengalakk og tynner på sprøyte?

 

Ser iallefall bra ut..

5224408[/snapback]

 

hehe, har lakket den med ordendlig sprøyte i lakkboks... det dårlige resultatet skyldes nokk at det var første gang jeg lakkerte med sprøyte...

Lenke til kommentar
hva har du gjort med en nesten fin bil!? Klar over hvor jalla den derre rånekassa ser ut? selg den til biltema, de vil sikkert kjøpe den for å reklamere for jallaprodukta sine.

 

no offence.

5227968[/snapback]

 

hehe, ja fult klar over det :tease: skal bare få fixa den opp så fort som mulig å bli kvitt den... MEN min neste bil, audi cuope quattro skal bli mere gjennomført ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...
Flott Audi Prosjekt du har her. må aldri gi opp prosjekter som du har startet:)

6176875[/snapback]

 

Den er avsluttet og solgt den :w00t:

 

 

Sorry for å si det, men den så jo ut som en polakk-kjørt Audi som har blitt spraysota lykter osv da

 

Veit :tease: men det viktigste var jo at jeg lærte og fikk en del erfaring ved fixe og stæsje den fra grunn :thumbup: hadde ny audi 80'en vært min første bil, så ville det vært den som så polakk kjørt ut.

 

"Bedre å ødelegge en bil til 3000 enn en bil til 34000" :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...