Gå til innhold

Pc til 19500,-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, Hiper lager ikke særlig bra strømforsyninger, og hvorfor skal man utsette på kabinettfronten når du skal ha en maskin til den prisen? Jeg har sett Antec P180 kabinettet IRL, og jeg må si at det ser mye penere ut på bildet...

 

Her har jeg satt sammen en maskin, bestående av mye av det beste, hvertfall på minne, kabinett, PSU, skjermkort og brenner.

 

[email protected]

 

Legg merke til at brenneren er SATA, så du slipper unødvendig kabelrot og at skjermkortet er i golden sample versjon. Personlig ville jeg ha kjøpt Asus 7800GT, på grunn av den FETE kjøleren og den blå PCB'en som matcher hovedkortet.

Du har sikkert lest testen av X2 3800+, hvor den med litt heftig overklokking tok ut en FX55; invester i vannkjøling og clock dat shit.

 

Åja, til slutt: Kjøp ALT hos www.shg.no, da sparer du garantert noen kroner:)

Endret av Big SturL
Lenke til kommentar

Kjøp min pc som ligger til salgs på bruktmarked. Den får du for 15k.

 

Athlon 64 4000+ 1 MB cache... 1024 PC4300 HyperX RAM, 2 stk 6800gtGS @ ultra+ hastighet.

 

Står oppført med bare en raptor 74Gb disk, men for 16 laken slenger jeg med en raptor ekstra. Helt ny, aldri brukt.

 

Hele oppsettet er bare 2-3 måneder gammelt. Her får du mye for pengene.

 

 

http://www.bruktmarked.no//annonse.php?a=26102

Lenke til kommentar
Kjøp min pc som ligger til salgs på bruktmarked. Den får du for 15k.

 

Athlon 64 4000+ 1 MB cache... 1024 PC4300 HyperX RAM, 2 stk 6800gtGS @ ultra+ hastighet.

 

Står oppført med bare en raptor 74Gb disk, men for 16 laken slenger jeg med en raptor ekstra. Helt ny, aldri brukt.

 

Hele oppsettet er bare 2-3 måneder gammelt. Her får du mye for pengene.

 

 

http://www.bruktmarked.no//annonse.php?a=26102

Tror du bør fjerne den annonsen faderlig fort. Og det er en høy pris du forventer, kanskje du får 12k?

Lenke til kommentar
Når dere simpelthen ikke klarer å lage bra oppsett, pga mangel av peil på psu, minne, kabinett, cpu eller hva folk vil ha, hvorfor gidder dere da?

Hva er det som gjør ditt oppsett så bra da?

 

Du velger en venice 3800+, noe jeg vil si er waste of money. Jeg ville kjøpt san diego 3700+, eller toledo 4400+. Litt overklokking skader ingen.

(Ups, ser du har to oppsett. Ja den X2 saken er fin, men hvis han ikke har bruk for det er det kun san diego som gjelder. Men man vet vel ikke om man har bruk for dualcore før man har fått det.)

Det minnet du setter opp er kun 1gig, han spør om en spillepc for bf2, et spill du tydeligvis ikke vet mye om ettersom du kun setter opp 1gig. Gå for corsair twinx 2048 v1.2 eller crucial ballistix tracer.

Du har rett angående strømforsyning, den hiper saken er nok mest for utseende sin skyld. Skal han ha mest ytelse for penga ville jeg valgt enermax sin psuer. Når det gjelder thermaltake 680w er den også knallbra.

Den dvd-brenneren du har satt opp er nok ikke den beste ifølge en ivrig hw.no bruker, jeg regner med han vet hva han snakker om. Alternativt kan han gå for nec sine brennere, ihvertfall mye rimeligere.

Hvis han er ekstremt opptatt av støy ville jeg også valgt det hovedkortet til asus, hvis ikke ville jeg valgt dfi nf4-u. Asus sitt hovedkort sliter bl.a med command rate på 2T ved overklokking, i tillegg yter det rett og slett ikke like godt som dfi.

 

Hmm var det alt, ja den western digital caviar ville jeg heller ikke valgt. Jeg ville egentlig droppet raptoren også, og gått for seagate 400GB. Ihvertfall hvis loadetid i spill er viktig.

Linky: http://www.anandtech.com/storage/showdoc.aspx?i=2396&p=13

 

Ellers må jeg si jeg hater slike tråder, det er mye bra forslag her men over halvparten er spam. I tillegg er det irriterende å lese slike spørsmål når det finnes så mange bra svar hvis man gidder å søke forumet.

 

Edit: Slengte på en setning

Endret av StigK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...