Breivik. Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Hei! Når er da lyden av Norge vert spelt av i sendeskjemaet deira? Kan ikkje sjå noko på sidene deira :/ Er da eventuelt nokon som har/kan leggja lyden ut på nettet? Hilsen Jan Erik
rob|n Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Har lurt litt på det der jeg også.. Når jeg hører radio så kommer det alltid "Lyden av norge" reklamen, men aldri noe lyd..
Breivik. Skrevet 26. august 2005 Forfatter Skrevet 26. august 2005 Eg antar den ikkje har fast tidspunkt då, sidan "alle" sikkert bare skrur på radioen når dei veit lyden er, og tek den av når den er ferdige.
B4stian Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Er vel rundt 7:40-tiden og en gang ved 16-17 tiden tror jeg.
Musty Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 og en gang i 10 tiden eller noe.. tror de kjører den tre gagner for dagen..
johnj Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 I vårsesongen ble lyden spilt av rundt kvart over elleve og kvart over fire, samt en eller gang på morgenen/formiddagen. Om tidspunktene fortsatt er de samme vet jeg ikke, men tviler på at de er radikalt forandret.
Peppep Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Hva er "Lyden av Norge"? Et program eller en..ehrm.. lyd? *hører ganske lite på P4*
johnj Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Hva er "Lyden av Norge"? Et program eller en..ehrm.. lyd? *hører ganske lite på P4* Lyden av Norge for dummies: http://p4.no/homepages/index.asp?id=189
HoaXed Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Tror det er ca kvart over åtte, og er ganske sikker på at det er kl 10.28 Og som sagt ca 1630.. Lykke te.. Har prøvd å komme igjenomm lenge..
Runart Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Da er Lyden av Norge igang igjen. http://www.p4.no/lyden/ Noken som vet når dei ulike trekningene er? Har et par her, 1. ? 2. 12:12 3. 13:00 ? 4. ? 5. ? Tenke det kan være greit å fortsette på tråden her. Diskutere litt dei ulike svarene, og mulig korrekt svar. Feilsvar som ligger ute no, Melkesteamer på kaffemaskin Vann inn i vaskemaskin Smør i varm panne Søke inn en radiokanal Bilvaskemaskin Noken som har tanker? Trykkluft, vann, steikelyd ? Endret 16. oktober 2007 av Runart
Unlimited LTD Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Noen som vet hva det var? Jeg mener det var en hageslangesprøyte som "starter". Hvis ikke var det en trykkluftdrevettanpussemaskinventilutgjevnerluftblåser. Sikker.
crusade Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Noen som vet hva det var? Jeg mener det var en hageslangesprøyte som "starter". Hvis ikke var det en trykkluftdrevettanpussemaskinventilutgjevnerluftblåser. Sikker. Trur eg vet ka det er, men det blir til at eg holder for meg sjølv no.:-) får bruke eit par hundrelapper dei neste dagene og sjå om eg kjem igjennom på lufta.
Jennifer Skrevet 16. mai 2009 Skrevet 16. mai 2009 når er sendeskjemaet i helgene da? de gjetter lyd i helgene og...
Milapse Skrevet 17. juni 2009 Skrevet 17. juni 2009 Noen som gjetter på hva dagens lyd kan være? høres ut som noe som blafrer.. Her er feil forslag: Tenne på en gassbeholder at det romler i magen Gasslighter noen som svelger Tenne på i ovnen peispuster tømme vann på en stor kanne trampoline Fartsdump/hull i veien kjevle en deig Bowlingkule Vindusviskere på bil skrur av dusjen Tønne som triller Lyd under vann i dét en båt legger til torden Motorsykkel Kjøre i tunnell med vindu åpent flagg som vaier i vinden helle mel ut av en pose Såpebobler tørketrommel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå