TanglewoodD Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 (endret) Heisann, kameraten min var akkurat i Japan, og kjøpte en film til meg Den heter Tea Guk Gi, men så er jeg så uheldig og ikke kan Japansk.. noen som kan finne en understext på engelsk eller Norsk på denne ? Filmen er ganske ny, men det ska da gå ann forde ? hakke kommet til Norge tror jeg, har iallfall ikke sett den i avisa Endret 26. august 2005 av FirstPrice
Kadmium Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 (endret) Jeg har nå lett både på google, yahoo, kvasir, dc++, bearshare og limewire. Finner ingen. Endret 26. august 2005 av Espen54
TanglewoodD Skrevet 26. august 2005 Forfatter Skrevet 26. august 2005 Flate Er det nå jeg skal begynne på Japnsk kurs?
TanglewoodD Skrevet 26. august 2005 Forfatter Skrevet 26. august 2005 Smartingen.. Fant ut at det bare var tekst på cd 2 , ikke 1ern.
D3nnis Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Hmm.. noen som vet om en oversetter, fra engelsk til japansk eller noe slikt på inett? hadde vært tøft det hehe!!;P
mushi Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 lette litt og det eneste jeg fant var texting til en to'er og tre'er på tysk. men noe sider meg at det ikke hjelper stort.
Veritæs Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 (endret) Den er Koransk ikke Japansk. Kongefilm forresten, jeg synes den er 10 ganger bedre enn Redd Menig Ryan, men det er nå min mening Forresten så heter ikke det underskrift...det heter undertittel eller teksting, ble litt forvirret om det handlet om en slags underskrift-kampanje her.. Endret 27. august 2005 av Squy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå