Gå til innhold

Snart kan alle få Gmail-konto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dette har jo vært mulig lenge; bare å registrere seg som Google-bruker så får du en Gmail-konto "på kjøpet".

Så vidt jeg vet fungerer vel den Google inn meldingen akkurat som passport.net, man får tilgang til Google sine personlige tjenester med sin vanlige epostadr.

Skrevet
Stormen har stilnet, alle som vil ha ein Gmail-konto i dag kan få ein.

Nettopp. Spenningen og hypen er nok borte nå... men selve tjenesten er fortsatt like knall, og forbedres stadig.

Skrevet
Stormen har stilnet, alle som vil ha ein Gmail-konto i dag kan få ein.

Nettopp. Spenningen og hypen er nok borte nå... men selve tjenesten er fortsatt like knall, og forbedres stadig.

google er jo blitt en altmulig tjeneste i det siste

im

epost

kart

osv

Skrevet

Kommer det til å bli mulig å sende vedlegg større enn 10MB?

Tror ikke det. Regner med at google ikke vil at alle skal fylle opp inboksen sin.

Isåfall hadde nok google fått et problem. De regner vel med at folk ikke vil fylle opp noe serlig i innboksene sine.

Skrevet

Jammen på tide! Synes det er litt merkelig at man må få invitasjon for å få en Gmail-konto. Spesielt med tanke på at alle brukere har 50 invitasjoner, og bruker du opp noen av de blir de fylt opp etter kort tid.

Skrevet

Hvis noen har lyst på invitasjon, så send meg en PM.

Noe som jeg virkelig har satt pris på (og savnet i lang tid) er at man nå har fått muligheten til å selv definere en fra-adresse etter eget valg. Veldig kjekt hvis man eier et eget domene:

Be yourself

@gmail.com, or @yourschool.edu, or @yourcustomdomain.com. Now you can customize the 'From:' address on your outgoing messages to display another one of your addresses instead. Use any alias or email address that you own, but do all your sending from Gmail.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...