pellemann Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 turbine games har besluttet å legge ned asherons call 2 fra 31.12.05. takk for all moro for de av dere som har spilt dette sammen med meg.
firberblad Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 ga ikke de nylig ut en expansion? Kanskje litt rart å legge ned da.
pellemann Skrevet 26. august 2005 Forfatter Skrevet 26. august 2005 jepp, den kom i april, de har hatt masse godt med ekstra features, som triple xp weekends o.l. etter dette, så det hele virker litt rart at de plutselig avslutter på denne måten.
pellemann Skrevet 26. august 2005 Forfatter Skrevet 26. august 2005 Gud være med oss for meg som har spilt dette i snart 2 år så er det ganske kjipt at det blir stengt. hadde det vært noe som du hadde interesse av tror jeg nok du og hadde vært litt lei deg.
Smooth Ceiling Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Wow.. det var litt vel tidlig. Virker som det ikke gav nok inntekter og overskudd til å være lønnsomt? Husker jeg var med i betaen. Det er alltid litt trist når et MMO må legges ned så tidlig.
Laserlasse Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Alltid blårussen som avgjør dette, ut fra (det de tror er) langsiktige mål og 'strategiske' beslutninger. I bunn og grunn har de ikke peiling.
Shruggie Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Alltid blårussen som avgjør dette, ut fra (det de tror er) langsiktige mål og 'strategiske' beslutninger. I bunn og grunn har de ikke peiling. Vel, det er vel de som sitter med regnskapet. I bunn og grunn er det vel VI som ikke har peiling...
BigJackW Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Gud være med oss for meg som har spilt dette i snart 2 år så er det ganske kjipt at det blir stengt. hadde det vært noe som du hadde interesse av tror jeg nok du og hadde vært litt lei deg. Ja, det blir jeg sikkert.
firberblad Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 (endret) Blårussen er stort sett happy så lenge han eller hun kan sette to strek under svaret. Konsekvensanalyse derimot stinker de på. Samfunnet er fult av eksempler på dette. (kanskje mitt desidert mest meningsløse innlegg) Endret 26. august 2005 av firberblad
Laserlasse Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Vel, det er vel de som sitter med regnskapet.I bunn og grunn er det vel VI som ikke har peiling... Vel, det er et definisjonsspørsmål. Jeg kan bare snakke for meg selv, men antar at det også gjelder en stor del andre av dere her på forumet. Vi er ikke akkurat kjernemarkedet for blårussen; de fleste av oss her er vel strengt tatt hardcore gamere. Jeg oppfatter ialle fall meg selv som betydelig mer krevende enn 'casual gamers' - innhold, form, innovasjon, historie etc. Altså at det faktisk er vi som *har* peiling. Men det er desverre ikke dette som teller i den store sammenhengen, a.k.a. bunnlinjen. Da er det mest mulig salg av titler som kan produseres billigst mulig, appelere til flest mulig med minst mulig risiko. Need for Speed XII f eks. (Tell etter, det er ikke langt unna).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå