Gå til innhold

Faner i stedet for vinduer i Firefox


SilverCRX

Anbefalte innlegg

La nettopp inn Firefox (brukte Opera før men har støtt på så mange sider som ikke støttes av Opera i det siste). Virker som en glimrende nettleser, men - når jeg klikker på linker (f.eks Komplett-ad'en på hw.no) så åpner den siden i en "ny" firefox, ikke en ny fane. Er det nødt å være slik? Finner ikke noen muligheter for å endre det i instillinger heller :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette har vært oppe flere ganger i dette forumet:

 

Du trenger ikke extension for å gjøre dette. Firefox har dette innebygget, bare ikke aktivert. Skriv i adresselinja: about:config

Så skriver du tab i filterlinja og finner browser.tabs.showSingleWindowModePrefs linja. Sett denne til true. (dobbeltklikk på linja). Restart Firefox og du finner denne nye funksjonen i tools-option-advance og under tabbed browsing !

Lenke til kommentar
Dette har vært oppe flere ganger i dette forumet:

 

Du trenger ikke extension for å gjøre dette. Firefox har dette innebygget, bare ikke aktivert. Skriv i adresselinja: about:config

Så skriver du tab i filterlinja og finner browser.tabs.showSingleWindowModePrefs linja. Sett denne til true. (dobbeltklikk på linja). Restart Firefox og du finner denne nye funksjonen i tools-option-advance og under tabbed browsing !

:omg:

 

Gi meg et par dager så skal jeg se om jeg får det til :p

 

EDIT: Det var ikke så vanskelig det, var bare litt mye info på èn gang :roll:

Endret av Thompzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...