sixx Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 jeg har en passe mørk blåfarge, men jeg lurer litt på hva dere har og hva som eventuelt er best å ha?
Hr. Jenssen Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 (endret) Dette var da også noe å starte en tråd om... BTW: Om du virkelig vil vite det; Jeg bruker standard gul. Funker bra, den. Når jeg sikter på mørke gjenstander vises den godt, og når jeg sikter på lyse gjenstander, forsvinner den ikke helt heller. Endret 25. august 2005 av MeTa][iC
w00tson Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Lilla, I shit you not. Ikke mye annet som er lilla i spillet, så det passer fint
Vice Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 (endret) Såvidt jeg vet går det ikke an å skifte farge på våpen i BF2. Siktekornet mitt har dermed samme farge som våpenet, dvs. svart. Dersom dette gjelder BF1 og denslags så husker jeg ikke da jeg ikke spiller dem lenger.(Men det var jo heller ikke mulig å bruke "siktekorn" i tidligere BF utgaver) Endret 26. august 2005 av Vice
w00tson Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Såvidt jeg vet går det ikke an å skifte farge på våpen i BF2. Siktekornet mitt har dermed samme farge som våpenet, dvs. svart. Nå er du bare vanskelig, du vet godt vi snakker om det vanlige siktet, og ikke jernsiktet som en får ved å høyreklikke. De fleste skarpe farger funker vel godt, men en uvanlig farge er lettere å holde kontroll over syns jeg.
tom waits for alice Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 (endret) Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Men vi kan klare oss uten rene telletråder. Tråden stenges. Endret 26. august 2005 av tom waits for alice
Anbefalte innlegg