TeddyErt Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Jeg er usikker på hva jeg skal velge. Er nå lvl 40 paladin. Hva har jeg mest bruk for, hva kan jeg tjene mest gull på?
anon12234 Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 90% av BS er weaponsmith.........hvis du havner i et bra guild som gjør at du kan få tak i epic armor recipes kommer du til å tjene fett....... våpen er det egentlig ikke fullt så bra salg av.......
Jørgen Sørheim Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Kommer litt an på serveren. Selv har jeg inntrykk av at mange tar weaponsmith, og deretter axe- eller swordsmith. Misforstå meg rett, jeg har tjent gode penger på weaponsmith, men det er en del konkurranse, og man står ikke like fritt til å diktere prisene. Hadde jeg kunne velge på nytt, tror jeg nok jeg hadde gått for armorsmith.
Choo Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Samme her, jeg er weaponsmith, hadde jegkunne vlgt på nytt å, hatte jeg tatt armorsmith, men, allerhelst ville jeg ikke tatt BS i det hele tatt =p
Exeter Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Jepp, alle er weaponsmith. Noe jeg også valgte. Har blitt Honored med "Thorium Brothers" og i BRD, er det masse Epic Armorsmith recipes Ta armorsmith, kjipt å lvl med, men når du har lvl 300 BS, så kommer du til å takke meg. (oss)
MysticoN Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 ville tro at det var bedre for en palla med armorsmith.. OT: hva er best for en rogue? Blacksmith er det eneste jeg ikke har prøvd:/
Jørgen Sørheim Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 "Hva er best?" Kommer vel litt an på hva "best" er for deg. Er det å tjene penger? Er det å kunne bruke stæsjet du lager? Er det for å få en fordel i spillet? Penger: skinning/mining. Bruke stæsjet: leatherworking. De daggerne du får som blacksmither er relativt dårlige sammenlignet med drops. Etter lvl30 kan du lage en del gode 1h-sverd, men det er igjen mange drops som er bedre. Fordeler: engineering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå