Gå til innhold

noen som har hovedkort og annbefale ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vel, det krøller seg fort til da! har prøvd det flere ganger selv, og det funker fint, men jeg opplever det som mer stabilt når jeg innstallerer windows på nytt etter å ha bytta HK...

Ja, det er derfor like greit å innstalere OS på nytt. Har man som meg at man bare har OS på en egen partisjon så skal jo dette gå greit....

 

 

 

Off-topic visst...

Lenke til kommentar
jeg prøvde å sette inn en pentium 4 der det sto en pentium 3 men det gikk ikke hva skal jeg bruke da ?

Hva mener du?

 

Prøvde du å sette en P4 prosessor i ett P3 hovedkort? Det er fysisk umulig, fordi det er forskjellige sokler.

 

Skal du oppgradere fra P3 til P4 må du bytte ut både hovedkortet og ram samtidig.

Lenke til kommentar

Hva den gamle PCen er er egentlig ganske irrelevant, det er ingen av delene som er i den som er interresante å ta med i en ny PC, fordi de er gamle med dårlig ytelse.

 

Men du sa du hadde prøvd å sette i en P4, så da regner eg med du faktisk har kjøpt en ny CPU. Kanskje du kunne fortelle hva slags prosessor det er så vil vi kunne hjelpe deg å finne noe som passer til den.

Lenke til kommentar

Siden hans maskin opprinnelig har en P3, er det ikke da riktig å anta at han har SDRAM også? Spør du meg: Nytt HK, ny CPU, ny RAM, sannsynligvis nytt skjermkort (pga AGP 2.0 og 3.0). Tror dette skal kvalifisere til en ny installasjon av OS. Men han kan så like så godt også slenge på en HD når han er i farta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...