Gå til innhold

Konkuranse i WoW - Resultatene er kommet:)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden jeg har quita wow så kan jeg kanskje dele en badass exploit med dere alle:

 

Få med deg en venn til AV (helst en rogue hvis du ikke er en selv), stjæl "The all seeing eye" og gå bort til leveringsplassen.

 

Få vennen din til å spamme høyreklikk + ESC på questdelivery fyren sånn at han holdes opptatt.

 

Deretter kan han med øyet levere questet om og om igjen og får 75 rep per delivery, aaall the way to exalted. Etterpå kan dere alltids bytte sånn at nestemann får exalted også ;)

 

Tar ca. 20 min og skader hånden din for resten av dagen...

 

hohohohohohohohoho, er jo nesten cheat jo....

Kan du Forklare litt nærmere hvordan man gjør det der? trenger man bare en rogue? Hva skal man gjøre ? Skjønte ikke hva du mente.

 

takker for svar :D

Lenke til kommentar
Poenget mitt er at exploits i de fleste tilfeller er mot Blizzard sine regler, og dermed også bryter reglene på dette forumet.

var faktisk det første jeg tenkte på når jeg så denne tråden også.

Trådstarter: Ikke misforstå, det er flott at du har konkurranser osv, men jeg ville så absolutt ha funnet på noe annet å konkurrere om enn å vise til beste exploit.

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Poenget mitt er at exploits i de fleste tilfeller er mot Blizzard sine regler, og dermed også bryter reglene på dette forumet.

var faktisk det første jeg tenkte på når jeg så denne tråden også.

Trådstarter: Ikke misforstå, det er flott at du har konkurranser osv, men jeg ville så absolutt ha funnet på noe annet å konkurrere om enn å vise til beste exploit.

Så jeg burde bytte nå? hmm.. greit men da tror jeg faktisk vi skal bare gå over til fineste screenshot comp igjen, selvom vi har hatt det en gang.

 

 

 

***Beklager litt rot og surr fra min side, til dere som har fulgt med tråden***

 

Dere kan begynne å poste _fineste_ screenshot, og _ikke_ bugs/exploits :)

Lenke til kommentar

Men jeg bare lurer på...Hvorfor er det imot Blizzard's policy å stikke til fjellene over Ironforge og flyplassen der? Det er jo absolutt ikke vanskelig å komme til. Derimot skjønner jeg meg på de som svømte i lavaen i IF og daua, ressa, svømte, daua, ressa svømte helt til de kom til "Gamle IF" som visstnok skal bli en instance elns. SÅNNE exploits er ikke akkurat lov.

Lenke til kommentar

Første mann og nå Org. fra Human start plassen og fortsatt vere lvl 1, kan bli tøft med exploring xp osv og man har kun 400 xp og gå på :p

 

Edit: Åisann, jeg hoppa vist over 2 sider uten og vite at dere allerede hadde komt fram til noe, unkyld så mye :) Uansett, jeg har vert i Org som Human Priest lvl 1, møtte på en haug med andre players som var i Durotar, men alle de var lvl 2 :D

Endret av Dewd
Lenke til kommentar

her er mitt bidrag.. kunne ikke lage det som bildet på siden, siden bildet er større enn 256k.. :ermm:

 

Night Elves liker faktisk solen...

 

solte meg mens jeg ventet på båten... :yes:

 

Al'Akir

Wetladns, Menethil

 

har også et lite bug/exploit bilde... dette stedet er ikke åpnet enda

 

var hos en venn når han tok dette bilde.. den gule prikken er i et land som ikke kommer til å åpne på et par patcher.. ;)

 

 

hvordan komme seg dit: det er en "dør" litt nord for "Darkwhisper Gorge".. samme type "dør" som i "caverns of time" i Tanaris.. dør du utenfor, så kommer du deg igjennom som spøkelse, og kan spawne på insiden..[/b]

Endret av AnVli..p4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...