ASDASDKL2131 Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Faen ikke lett å være saklig når folk poster så dumme innlegg som dere gjør.
Rampage Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Har til nå bare hatt 1 dumt innlegg. DU har hatt 2-3?
ZeZar is BACK Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 @xoRc: Poenget ditt med å poste 2 bilder uten mening? Skal jeg bare lage en tegning og si det er SWAT? Du kan gjøre hva du vil når du legger litt fantasi til, men det er ikke det som er poenget i tråden. CT i CS er IKKE SWAT, det er enkelt og greit Antiterror fra overalt i verden, og IHVERTFALL IKKE SWAT!! -Peace
Tore Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 hummre hummre... jaja... kan alle poste alderen sin.? 1. ER det egentlig noe galt med CS Sorce.? Hva er det.? Synes det er helt utrolig jeg, mangler såklart en del plater enda... 2. Kansje de ikke skal ligne på noen bestemte.? 3. Kanskje JEG er dom som ikke sjønner poenget med å bli SÅ opphisset å usakelig pga dette temaet.?
ASDASDKL2131 Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Z3zZ4rR, jeg sluttet å ta denne tråden seriøst akkurat her HAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEH AEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAH EHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEA HEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEH HAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEHHAHEHAEHEAHEAHAEHHAHEHAEH. Get it? Løp ut og lek litt med SWAT-plastfigurene deres nå. Scorpioen84, alderen min står i profilen min. Opphisset? Langt fra. Usaklig? Kniz. Joda )))
henbruas Skrevet 25. august 2005 Forfatter Skrevet 25. august 2005 Dere er snille dere gutter. Jeg brukte mye tid på å spille SWAT-spill. Leke SWAT og finne ut masse om SWAT da jeg var mindre. Uansett, grunnlag for hvorfor det ikke er inspirert av SWAT: - SWAT er en politistyrke - De skal aldri skyte hvis ikke situasjonen er farlig, livstruende eller lignende. - De skal alltid forhandle - De har ikke lov til å skyte for å drepe hvis ikke situasjonen er helt ekstrem. (Altså, de blir skytt på e.l.) - + masse mer som jeg ikke kommer på at the moment Du sier du har sett mye "SWAT" filmer. Der passer godt inn mitt heller latterlige svar til Sigga. Du har sett masse flotte Hollywood produkter. De har også en "tendens" til å være så langt ifra virkeligheten som mulig... @Sosohal: Du er en klovn. Hva er det for en sammenligning? En Subaru funker på spill som den skal gjøre. Som et kjøretøy. Den kjører...Ooooh Derimot, det er det samme som å si at leger uten grenser osv.. er terrorister fordi de går på to bein og er mennesker. Derimot på SWAT-spillene så kan du dø men starte på nytt. ER DET DA IKKE INSPIRERT AV SWAT, er det det du mener? Jeg mener at SWAT har ingenting med Counter-terroristene å gjøre. Eneste er at de tar "de onde folka" CT-ene er løst basert på hvilken som helst "anti-terror" gruppe og kan ikke sammenlignes med noen bestemte grupper rett og slett. De skinsa du kan velge er muligens eksempler. Men CT-ene har fortsatt nesten INGENTING å gjøre med noen av de gruppene. Minst av alt SWAT som trådstarteren foreslår. hemh hemh hemh... Eg snakker om utseendet til CT, ikkje det de gjør.
Rampage Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Vel så si det spesifikt da. De "ligner på" kan bety så mangt.
ASDASDKL2131 Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 (endret) Merkelig at jeg og flere andre skjønte hva han mente da. Bare du og ZeZar som skal være så jævlig vanskelige. Endret 25. august 2005 av XoRc
Ksungam Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Dette starter å minne mye om nesc... Og det er ikke positivt, så hva med å avslutte krangelen her?
Rampage Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Merkelig at jeg og flere andre skjønte hva han mente da. Bare du og ZeZar som skal være så jævlig vanskelige. merkelig at ka1zer skrev at det eneste som var inspirert var draktene og navnene. "CT er inspirert av hvilken spesialenhet" er topic.
ZeZar is BACK Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Ok, gutten min, hør her: Hvilken del av den første posten indikerer at det er skinsa? Såvidt jeg kan se handler det om selve CT siden!!!
danilovic Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Eg kan ikkje så mye om slikt men de ligner litt på SWAT iallefall. Ikke at det å ligne alltid trenger å ha noe med utseende å gjøre, men det er gjerne utseendet man assosierer det med først, "gutten min".
Rampage Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Eg kan ikkje så mye om slikt men de ligner litt på SWAT iallefall. Ikke at det å ligne alltid trenger å ha noe med utseende å gjøre, men det er gjerne utseendet man assosierer det med først, "gutten min". Ikke når topic er CT er inspirert av hvilken spesialenhet. Med en stygg delefeil...
.tomf Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Eg kan ikkje så mye om slikt men de ligner litt på SWAT iallefall. Ikke at det å ligne alltid trenger å ha noe med utseende å gjøre, men det er gjerne utseendet man assosierer det med først, "gutten min". Ikke når topic er CT er inspirert av hvilken spesialenhet. Med en stygg delefeil... En delefeil, the horror. Og "inspirert av" kan bety så mye, og når trådstarter sier at han synes de ligner litt på SWAT, så burde du og ZeZASaZr skjønne at det dreier seg om utseende.
Rampage Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Ja, vi burde jo "skjønne" det. Særlig når det ikke kan tolkes på flere måter. Særlig når vi snakker om hva CT er inspirert av. Det er jo opplagt. Selv om han aldri nevner noe som beskriver utseende bortsett fra at "de ligner på".
ttt Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Tråd stenges grunna stort sett bare useriøse innlegg.
Anbefalte innlegg