Gå til innhold

Klarer denne å kjøre World Of Warcraft?


Karstein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du får ikke 9000 i 3dmark03 med en maskin med delt minne! :p

 

hvis jew påstår at det skjermkortet klarer wow så får vi heller tro han...men det blir med minst mulig detaljer i så fall...

 

:)

Er vel ikke delt minne som er problemet, men heller hvordan Intel har prestert å lage det elendige skjermkortet.

Lenke til kommentar
du får ikke 9000 i 3dmark03 med en maskin med delt minne! :p

 

hvis jew påstår at det skjermkortet klarer wow så får vi heller tro han...men det blir med minst mulig detaljer i så fall...

 

:)

Er vel ikke delt minne som er problemet, men heller hvordan Intel har prestert å lage det elendige skjermkortet.

Om du kan vise meg et skjermkort med delt minne som gir god grafikkytelse så blir jeg imponert! ;)

 

Delt minne er en fellesnevner for en del dårlige skjermkort...det faktum at skjermkortet ikke har eget minne er en begrensning som gjør at skjermkortet aldri vil være noe kraftig grafikkkort! (Selvom det sikkert er andre attributter på dette skjermkortet som også er begrensende...) :)

Lenke til kommentar
du får ikke 9000 i 3dmark03 med en maskin med delt minne! :p

 

hvis jew påstår at det skjermkortet klarer wow så får vi heller tro han...men det blir med minst mulig detaljer i så fall...

 

:)

Er vel ikke delt minne som er problemet, men heller hvordan Intel har prestert å lage det elendige skjermkortet.

Om du kan vise meg et skjermkort med delt minne som gir god grafikkytelse så blir jeg imponert! ;)

 

Delt minne er en fellesnevner for en del dårlige skjermkort...det faktum at skjermkortet ikke har eget minne er en begrensning som gjør at skjermkortet aldri vil være noe kraftig grafikkkort! (Selvom det sikkert er andre attributter på dette skjermkortet som også er begrensende...) :)

Altså, jeg sa ikke at det var bra heller. Men delt minne trenger ikke være dårlig.

Lenke til kommentar
du får ikke 9000 i 3dmark03 med en maskin med delt minne! :p

 

hvis jew påstår at det skjermkortet klarer wow så får vi heller tro han...men det blir med minst mulig detaljer i så fall...

 

:)

Er vel ikke delt minne som er problemet, men heller hvordan Intel har prestert å lage det elendige skjermkortet.

Om du kan vise meg et skjermkort med delt minne som gir god grafikkytelse så blir jeg imponert! ;)

 

Delt minne er en fellesnevner for en del dårlige skjermkort...det faktum at skjermkortet ikke har eget minne er en begrensning som gjør at skjermkortet aldri vil være noe kraftig grafikkkort! (Selvom det sikkert er andre attributter på dette skjermkortet som også er begrensende...) :)

Altså, jeg sa ikke at det var bra heller. Men delt minne trenger ikke være dårlig.

Så vis meg et eksempel da...

 

(jeg påstår at alle skjermkort med delt minne er relativt dårlige) :)

Lenke til kommentar
(jeg påstår at alle skjermkort med delt minne er relativt dårlige) :)

 

- Og jeg støtter deg :)

Det spørs hva slags minne som det er delt med! :roll:

 

Hvis det er SD RAM som kjører på 100 mhz, er det jo ikke til å skryte av,

 

Hvis det er DDR minne med 266 mhz begynner det å hjelpe!

 

Hvis det er DDR minne med 400 mhz holder det for all lett gaming!

 

Dessuten kommer det ikke bare ann på minnet, men også grafikkbrikka ;)

Lenke til kommentar
(jeg påstår at alle skjermkort med delt minne er relativt dårlige) :)

 

- Og jeg støtter deg :)

Det spørs hva slags minne som det er delt med! :roll:

 

Hvis det er SD RAM som kjører på 100 mhz, er det jo ikke til å skryte av,

 

Hvis det er DDR minne med 266 mhz begynner det å hjelpe!

 

Hvis det er DDR minne med 400 mhz holder det for all lett gaming!

 

Dessuten kommer det ikke bare ann på minnet, men også grafikkbrikka ;)

:roll:

 

Som sagt før: kom med et eksempel som støtter påstanden din!

 

Om minnet er en flaskehals så hjelper det ikke uansett hva slags grafikkbrikke du har!

 

 

(diskusjonen kommer selvfølgelig ann på hva du definerer som lett gaming, men 9000 poeng i 3dmark 03 tror jeg aldri man klarer med et grafikkkort med delt minne) :)

Lenke til kommentar

WoW funker som sagt på en Dell X1. Med medium/low-grafikkinnstillinger, og litt tuning så går det akkurat over grensen til spillbart. Da snakker vi fps omkring 15-25. Frameraten er ganske konsistens og spillet "hakker" og henger ikke her og der, men har en grei noe lunde gjevn flyt i seg. X1-en har kun 1,1GHz, slik at med en dotham nær 2,0GHz så skulle du nok få bedre ytelse ja.

 

Men har du en spill-Pc hjemme slik jeg har, så er X1-en regnet for å være en absolutt nødløsning (ferie, hovedPCen brenner opp, etc). Og både på den vifteløse X1-en og min forrige bærbare, en 1557 tundra, så var WoW-spilling ubehagelig da maskinen rett og slett blir fryktelig varm (man hiver genseren fort ;) ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...