GANTEN Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Hei jeg har leggi merke til at når jeg prøver og logge på så står det denne serveren er full jammen jeg betaller i måneden di har ikke lov til og kreve penger når serverene er nede og at den er full eller har dem??? Håper jeg får noen gode svar..... jeg skal ringe til blizzard eller hvem som styrer det
Nosferatu Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Nei, du har ikke krav på penger tilbake. Slutt å syt og bytt til en annen server hvis den du vil spille på er full.
GANTEN Skrevet 24. august 2005 Forfatter Skrevet 24. august 2005 Nei, du har ikke krav på penger tilbake. Slutt å syt og bytt til en annen server hvis den du vil spille på er full. poenge mitt er ikke at jeg skal ha penger tilbake men når jeg logger inn ås er det ingen servere der!! jeg vet ikke hvorfor vet du??
Gnurk Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Så sant ingenting er forandret på de 2 månedene jeg ikke har spilt, så er onsdag dagen for weekly maintenance, så serverne er vel oppe og går igjen en gang etter 11:00 (13:00 på dager med større patches hvis ikke jeg tar helt feil).
Nosferatu Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Stemmer bra det.. Weekly maintenance på Onsdager.
aklla Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 (endret) tror egentlig ikke man kan kreve pengene tilbake, hvis da serveren ikke går ned mer enn 1 mnd, hvis den gjør det betaler du for en vare du ikke har fått, og kan kreve pengene tilbake, men for korte nedetider er det ingenting du kan gjøre, leste du ikke avtalen før du godkjente?? " NEITHER LICENSOR NOR ITS PARENT, SUBSIDIARIES OR AFFILIATES SHALL BE LIABLE IN ANY WAY FOR LOSS OR DAMAGE OF ANY KIND RESULTING FROM THE USE OF THE GAME, INCLUDING, BUT NOT LIMITED TO, LOSS OF DATA, LOSS OF GOODWILL, WORK STOPPAGE, COMPUTER FAILURE OR MALFUNCTION, OR ANY AND ALL OTHER DAMAGES OR LOSSES. ANY WARRANTY AGAINST INFRINGEMENT THAT MAY BE PROVIDED IN SECTION 2-312(3) OF THE UNIFORM COMMERCIAL CODE AND/OR IN ANY OTHER COMPARABLE STATE STATUTE IS EXPRESSLY DISCLAIMED. FURTHER, LICENSOR SHALL NOT BE LIABLE IN ANY WAY FOR THE LOSS OR DAMAGE TO PLAYER CHARACTERS, ACCOUNTS, STATISTICS OR USER PROFILE INFORMATION STORED BY THE GAME AND/OR THE SERVICE. LICENSOR SHALL NOT BE RESPONSIBLE FOR ANY INTERRUPTIONS OF SERVICE, INCLUDING, BUT NOT LIMITED TO, ISP DISRUPTIONS, SOFTWARE OR HARDWARE FAILURES OR ANY OTHER EVENT WHICH MAY RESULT IN A LOSS OF DATA OR DISRUPTION OF SERVICE. IN NO EVENT WILL LICENSOR BE LIABLE TO YOU FOR ANY INDIRECT, INCIDENTAL, SPECIAL, EXEMPLARY OR CONSEQUENTIAL DAMAGES." beklager stor skrift, men blizzard har stor skrift, og jeg gidder ikke skrive alt på nytt med liten skrift... Endret 24. august 2005 av aklla
str00tz Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 dette er en typisk "nå er jeg sur, fordi når jeg skulle logge på, var serveren nede" tråd, steng de
anon12234 Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 hvorfor tror du de pleier å si at man får en ekstra dag osv der man slipper å betale *payment daye has been extended due too server downtime" osv.........
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 hvorfor tror du de pleier å si at man får en ekstra dag osv der man slipper å betale *payment daye has been extended due too server downtime" osv......... det gjør de vel for å være greie men har det skjedd mange ganger? kan bare huske 1 dag jeg har fått og de gjør det kun for "ikke planlagte lange nedtider"
Snorre Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Dette emnet har vel vært tatt opp en del ganger før. Videre er det en egen server jamringstråd. Den er faktisk sticky ja. Stenger derfor denne tråden. Snorre *Tråd stenges*
Anbefalte innlegg