Spragleknas 33 Report post Posted August 23, 2005 Dagbladet har hatt en sniktitt Mange forbedringer. Gleeeeeeder meg! Info fra S.I. Quote Share this post Link to post
Musty 270 Report post Posted August 23, 2005 på bildet ser det ut som et dårlig managerspill fra midten av 90 tallet, men jeg regner med at det blir like bra som alle de andre spillene i serien Quote Share this post Link to post
krizkriz 672 Report post Posted August 26, 2005 Endelig! Er helt hekta på FM 05 Quote Share this post Link to post
Djevlen 11 Report post Posted August 27, 2005 på bildet ser det ut som et dårlig managerspill fra midten av 90 tallet, men jeg regner med at det blir like bra som alle de andre spillene i serien Det bildet han linker til er tatt fra PSP-versjonen av FM. Skal bli herlig å spille FM igjen, dog. Quote Share this post Link to post
Nevnarion 842 Report post Posted August 27, 2005 Hmm..er det mange forandringer fra FM05? Er vel ikke verdt å kjøpe når jeg har 05 allerede, eller? Kunne vært greit med oppdateringer på overganger o.l. da... Quote Share this post Link to post
Spragleknas 33 Report post Posted August 27, 2005 En del viktige nyheter og forbedringer... Tror det blir verdt det, ja... Quote Share this post Link to post