Gå til innhold

Prosjekt GeForce 4


Anbefalte innlegg

Vilsi meg enig med de som ikke syntes dette skulle kalles et prosjekt.

Det er ikke et prosjekt før man har gjort noe ekstremt med det. <-- Personlig meining

 

Men artikkelen var ganske grei ellers. Spesielt hvis enn er på utkikk etter nytt kort og vil ha litt tester, for å få noen anelse om ytelse og hvor overklokkingsvenligt.

 

Oppstyret rundt ram-sinks'ene, så jeg ingen ting negativt om.

Bra at han fant ut hvorfor tempraturen økte og fant ei bra løsning på problemet.

Kan jo ikke forente at temp skal gå ned hvis ikke den varme lufta forsvinner bort fra kjølerene!!!

 

Enig med bøgge om at det skulle vært bilder, ikke bare tabeller(tabell'er til roundup/konklusjon). Sender dere inn resultatene til madonion si hjemmeside?

 

*gledermegtil4kWvarmevekslerellerhvaderekaltedet

fordejegsyntesogsåatekstremeprosjekterermerintresangeennvanligetester*

 

norsk versjon :smile: :

 

*gleder meg til 4kW varmeveksler eller hva dere kalte det forde jeg syntes også at ekstreme prosjekter er mer intresange enn vanlige tester*

 

_________________

__________

PumpAction

 

[ Denne Melding var redigert av: PumpAction på 2002-08-09 15:26 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-08-09 12:48, Bøgge Bakken skrev:

Vannblokka som er brukt ser ikke helt fin under og burde ha planslipes.


 

Feil. Det nytter ikke si at blokka ikke "ser helt fin" ut. Det er ikke utseende på bilder som teller. Tror alle blokkene fra dden er planet i maskin til "600 korn" noe som har visst seg å være mest effektivt. En plansliping kan gjøre vondt verre, hvis det ikke blir gjort riktig. Trenger man hjelp til dette, bruker man planslipeguiden.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-10 02:19, Arctic skrev:

Quote:


Den 2002-08-09 12:48, Bøgge Bakken skrev:

Vannblokka som er brukt ser ikke helt fin under og burde ha planslipes.


 

Feil. Det nytter ikke si at blokka ikke "ser helt fin" ut. Det er ikke utseende på bilder som teller. Tror alle blokkene fra dden er planet i maskin til "600 korn" noe som har visst seg å være mest effektivt. En plansliping kan gjøre vondt verre, hvis det ikke blir gjort riktig. Trenger man hjelp til dette, bruker man planslipeguiden.

 

Ser du på bilde så ser det ut som den ikke er pusset noe særlig. Ser ut som det er oringer på et tre.

Lenke til kommentar

Hvorfor er alle så misfornøyde med prosjektet? Jeg syns nå det var artig og se hva man kunne, gjøre for en slant penger. Alle ok.no artikkler er generelt av god kvalitet. Dette er fyrens første artikkel, alle må lære for å bli mester.

 

Dem som klager over at det aldri blir noe av hardcore prosjekt, vil jeg opplyse om at dette nettstedet ikke har noe annen inntekts kilde enn reklamen og det folk tar fra egen lomme. De fleste burde skjønne at hardcore overklokking koster flesk og tid.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-11 18:08, Bøgge Bakken skrev:


Ser du på bilde så ser det ut som den ikke er pusset noe særlig. Ser ut som det er oringer på et tre.



 

Det blir ofte slik på bilder. Slip en blokk med 1200 papir i 8-tall, og sett den opp mot et lys, og du ser nøyaktig det samme.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-15 00:53, MrA| skrev:

Hvorfor er alle så misfornøyde med prosjektet? Jeg syns nå det var artig og se hva man kunne, gjøre for en slant penger. Alle ok.no artikkler er generelt av god kvalitet. Dette er fyrens første artikkel, alle må lære for å bli mester.


Dem som klager over at det aldri blir noe av hardcore prosjekt, vil jeg opplyse om at dette nettstedet ikke har noe annen inntekts kilde enn reklamen og det folk tar fra egen lomme. De fleste burde skjønne at hardcore overklokking koster flesk og tid.


 

utstyret er sponset og hw.no hierarkiet har råd til flere heltidsansatte med den reklameinntekten som faktisk er ganske god (tipper jeg 2 mill?) da bør vi forvente litt mer enn dette. og ting blir bare bere ved å si ifra.

 

så ikke kom og opplys oss om noe du ikke vet selv.

 

 

[ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-08-17 02:42 ]

Lenke til kommentar

utstyret er sponset og hw.no hierarkiet har råd til flere heltidsansatte med den reklameinntekten som faktisk er ganske god (tipper jeg 2 mill?) da bør vi forvente litt mer enn dette. og ting blir bare bere ved å si ifra.

 

så ikke kom og opplys oss om noe du ikke vet selv.

 

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-08-17 02:42 ]</font>

 

Jeg må nok rette litt på deg der :smile: Det aller meste vi skribenter i Overklokking.no sitter med av hardware er kjøpt for egen lommebok. Det er desverre ikke slik at vi får hardware for å leke oss med. Hadde vi hatt økonomi til det så er det klart et vi kunne hatt flere ekstreme prosjekter en det vi har i dag. Jeg selv klarte å drepe to GF3 kort i et forsøk på ekstrem køling av GPU med et Kryotech kjøleagregat for en tid siden. Slikt svir godt i lommeboka og er ikke noe artig :sad:

 

BTW: Artikkelen om dette forsøket kommer antagelig iløpet av søndag/mandag.

Lenke til kommentar

Pengene går til felles utgifter: leie av linje (dyrt!), vedlikehold av servere osv. Videre har vi generelle utgifter til f.eks. porto (når vi sender ting oss i mellom) og til betaling av hardware vi får sponset på betingelse av hurtig testing, men som av diverse grunner ikke blir sponset.

 

For øvrig tjener vi _svært_ lite på reklamen. Men vi holder på å spare opp noen kroner slik at vi kan få til noe heavy greier.

 

Mvh. Vidar Fagerjord, siteadmin og webredaktør @ http://www.overklokking.no

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

med tanke på at disse gutta utsetter hardware'n sin for en riskio ved å overklokke sånn, og at de gjør det på frivillig basis osv, synes jeg vi skal være glade for alt de gjør!

 

Selv om noen synes det er kjedelig med mange like artikler, så er det greit å se hvordan de forskjellige skjermkorta er å overklokke og slikt.

 

Hvis folk absolut må klage, så kan de heller komme med noe selv. Hvis folk synes det mangler overklokking av ATI eller Matrox kort, så kjøp deg ditt eget forbanna ATI eller Matrox kort, og klokk og send inn en perfekt artikkel med bilder osv da!!

 

Synes gutta i overklokking.no gjør en KJEMPE BRA jobb!

 

håper du kommer med flere gf4 artikler snart Espen:)

 

Magnus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...