Jørgen Sørheim Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Begynner nå å nærme meg lvl50, og trenger et nytt sted å grinde. Har til nå holdt til i Dustbelcher grotto, lvl43-45-mobs som nå begynner å gi lite xp. Noen steder å anbefale, helst uten ekle alliance-tryner som løper rundt?
mobilfreek Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 du har jo selv gitt linken http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...tmp=1#post29182 tror også denne guiden ¨går for priest
Dandar Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Un'goro Crater (noen fine quest) Felwood (Også quest). Du kan evt grinde ogrer i Tanaris, lvl 45+.
dimdal Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Jeg anbefaler deg stranda i Azshara (nagas), der kan du grinde i fred. De ranger fra 50-52 ca.
Same- Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Sorrow Hill med mage? Ja, for der er det ikke alliance. Og han er en face-melter, ikke mage.
ahpadt Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Sorrow Hill med mage? Ja, for der er det ikke alliance. Og han er en face-melter, ikke mage. Grinde SAMMEN med en mage.
Same- Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Sorrow Hill med mage? Ja, for der er det ikke alliance. Og han er en face-melter, ikke mage. Grinde SAMMEN med en mage. 1. Går tregere og grinde sammen med noen. 2. Som sagt så vil grindingen bli avbrutt av alliance 24/7.
dimdal Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 1. Går tregere og grinde sammen med noen. AoE-grinding?
Jørgen Sørheim Skrevet 23. august 2005 Forfatter Skrevet 23. august 2005 Som sagt, var i Dustbelcher grotto. Den var ytterst fin å være i, få vet om den, grotten er en sirkel hvor man kan løpe rundt og knerte mobs som respawner i akkurat passe tempo. I tillegg var den stappet med mithril, iron, kister, mageweave og silk. Hvis noen vet om et tilsvarende sted, med litt høyere mobs, hyl ut.
Same- Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 (endret) 1. Går tregere og grinde sammen med noen. AoE-grinding? Hmm holder fortsatt på punkt 2 Edit: Rundt om i Felwood er det fint, men kanskje en smule hight level enda. Endret 23. august 2005 av Same-
Sjark Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Jeg vil foreslå noen humanoids bjørner, helt sør i felwood, det er fra 48-50 og dropper masse mageweave cloth
NightKeeper Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Begynner nå å nærme meg lvl50, og trenger et nytt sted å grinde. Har til nå holdt til i Dustbelcher grotto, lvl43-45-mobs som nå begynner å gi lite xp. Noen steder å anbefale, helst uten ekle alliance-tryner som løper rundt? På den lvlen grindet jeg v/ Ruins of Eldarath i Azshara Dør fort Fikk bla en epic der (Shaman gloves)
Canute Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Jeg grindet i Blasted Lands. tror det heter Nethergarde Armory. Utrolig stor plass, og skjeldent folk går langt inn.
Gakks Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Jeg grindet en del raptors i Un'goro crater, var veldig fint siden jeg fikk mye vendortrash som ga en god del sølv, pluss at jeg er skinner så jeg fikk mye thick leather og rugged leather. Når du nå level 52 så anbefaler jeg en hule som ligger på koordinatene 56,16 i Felwood, det er en hule like under flight path til Felwood på kartet. Ellers så finner du sikkert en del gode steder her http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...&t=118407&tmp=1
MysticoN Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 fant en meget nice guide for mage aoe grindeing spots.. bruker den selv med andre cha jeg har:) skal prøve å finne en url til deg
Jørgen Sørheim Skrevet 24. august 2005 Forfatter Skrevet 24. august 2005 Begynner nå å nærme meg lvl50, og trenger et nytt sted å grinde. Har til nå holdt til i Dustbelcher grotto, lvl43-45-mobs som nå begynner å gi lite xp. Noen steder å anbefale, helst uten ekle alliance-tryner som løper rundt? På den lvlen grindet jeg v/ Ruins of Eldarath i Azshara Dør fort Fikk bla en epic der (Shaman gloves) Dinget 50 der oppe, og det var egentlig et ganske greit sted. Med ny PW: P og 5 sek mindre Weakened soul tror jeg det skal gå enda radigerer. Tror jeg egentlig bare bør få tak i en mage og få bøttevis med conjured vann. Merker at jeg er litt for konservativ med manaen min, det går i Shield, Mind blast, PW: P og wand til de dør. Litt kjappere med Mind blast/flay om en annen.
neb Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 (endret) Shadow word: pain. DoT spell. Hva med searing george? har grinda der fra 47 - 48,5 med priesten min på silvermoon i allefall.. en del quests der som kan soloes med fin reward og XP bonus (hvis du ikke har gjordt det alt da) edit: Wand shield og wand høres kjent ut, hehe. men prøver å ha en full backpack av mana-drinks hele tiden, er så dritt lei av å gå tom! Endret 24. august 2005 av bigben247
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå