Gå til innhold

Grinding som lvl49 priest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner nå å nærme meg lvl50, og trenger et nytt sted å grinde. Har til nå holdt til i Dustbelcher grotto, lvl43-45-mobs som nå begynner å gi lite xp.

Noen steder å anbefale, helst uten ekle alliance-tryner som løper rundt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sorrow Hill med mage? :)

Ja, for der er det ikke alliance. Og han er en face-melter, ikke mage.

Grinde SAMMEN med en mage.

1. Går tregere og grinde sammen med noen.

2. Som sagt så vil grindingen bli avbrutt av alliance 24/7.

Skrevet

Som sagt, var i Dustbelcher grotto. Den var ytterst fin å være i, få vet om den, grotten er en sirkel hvor man kan løpe rundt og knerte mobs som respawner i akkurat passe tempo. I tillegg var den stappet med mithril, iron, kister, mageweave og silk.

Hvis noen vet om et tilsvarende sted, med litt høyere mobs, hyl ut.

Skrevet (endret)

1. Går tregere og grinde sammen med noen.

AoE-grinding? :w00t:

Hmm holder fortsatt på punkt 2 :wee:

Edit: Rundt om i Felwood er det fint, men kanskje en smule hight level enda.

Endret av Same-
Skrevet
Begynner nå å nærme meg lvl50, og trenger et nytt sted å grinde. Har til nå holdt til i Dustbelcher grotto, lvl43-45-mobs som nå begynner å gi lite xp.

På den lvlen grindet jeg v/ Ruins of Eldarath i Azshara :) Dør fort :) Fikk bla en epic der (Shaman gloves)

Skrevet

Jeg grindet en del raptors i Un'goro crater, var veldig fint siden jeg fikk mye vendortrash som ga en god del sølv, pluss at jeg er skinner så jeg fikk mye thick leather og rugged leather. Når du nå level 52 så anbefaler jeg en hule som ligger på koordinatene 56,16 i Felwood, det er en hule like under flight path til Felwood på kartet.

Ellers så finner du sikkert en del gode steder her http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...&t=118407&tmp=1

Skrevet

På den lvlen grindet jeg v/ Ruins of Eldarath i Azshara :) Dør fort :) Fikk bla en epic der (Shaman gloves)

Dinget 50 der oppe, og det var egentlig et ganske greit sted. Med ny PW: P og 5 sek mindre Weakened soul tror jeg det skal gå enda radigerer.

Tror jeg egentlig bare bør få tak i en mage og få bøttevis med conjured vann. Merker at jeg er litt for konservativ med manaen min, det går i Shield, Mind blast, PW: P og wand til de dør. Litt kjappere med Mind blast/flay om en annen.

Skrevet (endret)

Shadow word: pain. DoT spell.

Hva med searing george? har grinda der fra 47 - 48,5 med priesten min på silvermoon i allefall.. :) en del quests der som kan soloes med fin reward og XP bonus (hvis du ikke har gjordt det alt da) :)

edit: Wand shield og wand høres kjent ut, hehe. men prøver å ha en full backpack av mana-drinks hele tiden, er så dritt lei av å gå tom!

Endret av bigben247

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...