Gå til innhold

skal kjøpe Hodetelefoner...noen anbefalninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

:p skal kjøpe hodetelefoner (neckband helst) men vet ikke hvilket merke..?....

det eneste som er viktig er at det er enormt god kvalitet på lyden :dribble: og at den tåler en støyt, og jeg vil helst få kjøpt det i butikken slik at jeg slipper og bestille over nettet og vente på at jeg får det i posten. får og gjøre det litt lettere så kan jeg jo si at jeg bor i Tromsø.....(Expert,Elkjøp,hifiklubben,hificenteret,freerecordshop,datakjeden er de brukbare butikkene vi har her) så hvis det er noen her som kunne hjelpe meg ville det vært supert :thumbup:

prisen bør ligge rundt 500kr........

takker på forhånd :thumbup:

EDIT: de skal brukes til en mp3 spiller...........

Endret av Delta_progeny
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ikke "enormt god" lydkvalitet til 500,-, men ganske brukbare saker.

Det burde være mulig å få Beyerdynamic DT231 i nærheten av den prisen, og da har du en av de bedre i klassen under 1.000,-.

Konstruksjonen tåler en del også.

Skrevet (endret)

Behringer HPS 3000.......den så bra ut.....hvor får jeg kjøpt et sånt i norge????

EDIT: de skal brukes til en mp3 spiller...........

Endret av Delta_progeny
  • 4 måneder senere...
Skrevet

ahh, enig at det ser litt nørd ut å gå rundt med mic når du hører på mp3 spiller, blir litt helikopter pilot lissom :p

men gode merker er : Koss, Beyerdynamics og Sennheiser, det er sikkert flere merker som er gode, men dette er de merkene jeg har prøvd og kan anbefale :)

Skrevet

AKG K-26 Jeg fikk demonstrert de på Hificenteret i Tønsberg og det lød veldig overbevisende. Fyldig god lyd med rette trøkket i bassen. De er også i åpen versjon men syntes lydbilde ble ett helt annet. De er også testvinner over Sennheiser, Philips osv. i Lyd&Bilde

Selv har jeg Koss Portapro og syntes det er mye lyd for pengene, men ikke noe veldig eksepsjonelt over de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...