Tbau5 Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Har en kamerat som nettopp har fått WoW. Vi visste ikke at han måtte ha game-card for å begynne å spille, derfor lurer jeg på hvor det er billigst å kjøpe gamecard i Trondheim. Er det noen mulighet for å spille uten å registrere gamcard eller kredittkort? Takk for hjelpen på forhånd Zetor;)
holst84 Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Går nok ikke an å spille uten gamecard eller å betale med visa på nett nei. Gjør det no a? Men fikk han ikke med en gratis måned når han kjøpte spillet a? Eller er det sånn fyfy versjon?
Tbau5 Skrevet 23. august 2005 Forfatter Skrevet 23. august 2005 Går nok ikke an å spille uten gamecard eller å betale med visa på nett nei.Gjør det no a? Men fikk han ikke med en gratis måned når han kjøpte spillet a? Eller er det sånn fyfy versjon? han fikk med en gratis måned ja, men vi trodde vi kunne vente en måned med å begynne med gamcard osv.
Loeve Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 De selger gamecards både på Spaceworld på Trondheim Torg, Spaceworld på Merqr-senteret og på Spiderman i fjordgata.
Tbau5 Skrevet 23. august 2005 Forfatter Skrevet 23. august 2005 Ok, takk for svar. Noen som vet om de selger det på div. butikker på lade? (Elkjøp, Lefdal, Siba osv.)Har ikke veldig lyst til å dra til byen.
Tbau5 Skrevet 23. august 2005 Forfatter Skrevet 23. august 2005 www.spillpriser.no ? Hmm.. Fin den, men virket som den bare gjaldt nettbutikker. Fant dessuten bare en butikk i norge som solgte det. Prøver å finne en butikk litt utenfor sentrum i Trondheim som har game card, skal sykle dit i dag.
V36a Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Har sett gamecards på flere av de el-forretningene like ved City Syd, så det burde ikke by på store problemer.
Tbau5 Skrevet 23. august 2005 Forfatter Skrevet 23. august 2005 Har sett gamecards på flere av de el-forretningene like ved City Syd, så det burde ikke by på store problemer. Ok, takker. Da får jeg sykle meg en tur i "finværet" . Men det er verdt det, siden jeg får til å rekruttere en kamerat til WoW.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå