Monkey Spr@yer Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 [iC' date=01/09/2005 : 17:21] Veldig kult, men kommer de ikke med en singleplayer-del? Hadde vært fett. I Beta 2 (som forhåpentligvis kommer 14. Oktober) kommer det til å være 2 singleplayer/training baner + en helt ny gameplay type kalt Overrun Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Åh, kommer til å være drit fett å løpe rundt som Hidden i SP Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 [iC,01/09/2005 : 17:21] Veldig kult, men kommer de ikke med en singleplayer-del? Hadde vært fett. I Beta 2 (som forhåpentligvis kommer 14. Oktober) kommer det til å være 2 singleplayer/training baner + en helt ny gameplay type kalt Overrun Hva går Overrun ut på? Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Hva går Overrun ut på? Det vil ikke utviklerne gi ut all informasjon om ennå. Men det skal være en "enklere" variant av hdn_ med raskere tempo og mulighet for flere hiddens. Overrun skal gjøre det enklere for nybegynnere å selv bli hidden og komme i gang med spillet. Tre Overrun maps er planlagt for Beta 2, alle tre er porteringer av andre maps. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hva går Overrun ut på? Det vil ikke utviklerne gi ut all informasjon om ennå. Men det skal være en "enklere" variant av hdn_ med raskere tempo og mulighet for flere hiddens. Overrun skal gjøre det enklere for nybegynnere å selv bli hidden og komme i gang med spillet. Tre Overrun maps er planlagt for Beta 2, alle tre er porteringer av andre maps. Kanskje det er sånn at man har en så så lang tid på seg til å være The Hidden før man automatisk bytter med en annen, og under den tiden da du er Hidden, så må du drepe så mange som mulig? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Eller at 3-4 stk er Hidden, og skal "Overrunne" en base eller noe med andre folk Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Beta 2 introduces the ‘Overrun’ game-type; every time the Hidden makes a kill the victim comes back as another Hidden! It’s a fast and frantic last-man-standing style of play which offers a little light relief from the classic mode. It’s also ideal for new players trying to gain a little practice playing as the Hidden. Fra halflife2.net http://www.halflife2.net/articles.php?article=36 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Oi, høres drit fett ut, gleder meg Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Wow! Det hørtes jo genialt ut! Blir fett det. Kan se for meg at det blir som disse halvgode Hollywood filmene hvor en gruppe folk må redde seg selv fra en masse Zombier, og da de etter hvert blir bitt av Zombiene, blir de selv Zombier. Blir fett å se om det blir mye lagspill, da folk liksom må holde seg sammen for å overleve. Dette skal bli morsomt! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Er det noen her som vet hva de goggels-greiene er godt for? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 bare for moro-skyld til nå iallefall Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Er det noen her som vet hva de goggels-greiene er godt for? De skal bli fjernet i Beta 2 Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Da var Beta 2a ute, bare å laste ned: http://files.filefront.com/HSB2aFull/;4258...;/fileinfo.html http://www.hl2files.de/?module=filebase&ty...fa4908b5a7c0/0/ Dedicated Server finner du her: http://www.wizardspire.com/mirror/HiddenSo...2_Dedicated.zip http://www.fileshack.com/file.x?fid=7821 Endret 21. november 2005 av Monkey Spr@yer Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Yay! Finnes det liste over hva som er gjort siden sist? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 ja dette må jeg download'e. gleder meg Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Glemte helt av denne i går. Laster ned nå. Glerder med til å prøve overrun mode Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Får ikke beta 2 til å funke jeg. Hver gang jeg skal joine en server kommer det en beskjed om at mappet mitt er forskjellig fra serveren sin. Jeg har reinnstallert spillet og starta steam på nytt og alt sånn, og joiner bare beta 2 servere. Noen som opplever det samme, eller har noen ideer om hva som er galt? Endret 16. oktober 2005 av PC Bjørnen Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Får ikke beta 2 til å funke jeg. Hver gang jeg skal joine en server kommer det en beskjed om at mappet mitt er forskjellig fra serveren sin. Jeg har reinnstallert spillet og starta steam på nytt og alt sånn, og joiner bare beta 2 servere. Noen som opplever det samme, eller har noen ideer om hva som er galt? 5013746[/snapback] Prøv å slette filene som ligger i map-fila til spillet, deretter prøv å starte spillet. Det funkar altid for meg når slikt skjer med spillene på steam. Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Får ikke beta 2 til å funke jeg. Hver gang jeg skal joine en server kommer det en beskjed om at mappet mitt er forskjellig fra serveren sin. Jeg har reinnstallert spillet og starta steam på nytt og alt sånn, og joiner bare beta 2 servere. Noen som opplever det samme, eller har noen ideer om hva som er galt? 5013746[/snapback] Prøv å slette filene som ligger i map-fila til spillet, deretter prøv å starte spillet. Det funkar altid for meg når slikt skjer med spillene på steam. 5013824[/snapback] Takk! Det funker nå, det tar bare litt tid å laste ned maps fra serverne. Lenke til kommentar
BorN Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 *nysjerrig* laster ned beta 2... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå