Tubi Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 (endret) Har akkurat byttet ut CD-brenneren min med DVD-brenner. Åpnet opp maskinen, løsnet CD-brenneren og satte inn DVD-brenneren der CD-Brenneren sto. Hva gjør jeg videre? Blir det riktig å gjøre det sånn? Trenger jeg et nytt program til DVD-brenneren? Jeg har ikke internett på den maskinen så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få lastet ned noe sånt? Takk for evt. tips Endret 23. august 2005 av Tubi
OC-Freak Skrevet 23. august 2005 Skrevet 23. august 2005 Ja du må nok ha et program/nyere program til å brenne med. En del brennere (f.eks BenQ) selges med programvare. Kjøpte du en uten programvare må du skaffe deg det - det finnes en del gratisprogrammer, men jeg foretrekker allikevel Nero 6.6.
Tubi Skrevet 24. august 2005 Forfatter Skrevet 24. august 2005 Ok, må jeg kjøpe dette eller går det ann å få det gratis? Da jeg startet PC'en i går, så kom det opp at ejg måtte slå av maskinen for det var en windows beskyttelsesfeil. Har ejg montert noe galt? Så satte jeg inn den gamle CD brenneren og da var alt ok igjen....
Tubi Skrevet 25. august 2005 Forfatter Skrevet 25. august 2005 Nå funker det ikke med den gamle brenneren heller. Maskinen starter opp i sikkerhetsmodus.... F....! Skjønner ikke dette. Er det noe jeg har gjort galt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå