Gå til innhold

Haumarush, player status

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tanken er vel at mange folk vil starte på nytt, og når det kommer én ny server (kontra fire forrige gang), blir det et naturlig sted å starte. I tillegg er det sikkert kult å være på en server hvor det ikke er lvl60-folk som lagger ned Orgrimmar.

men isteden er det 60 lvl 1 folk som lagger ned noob zoner:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tanken er vel at mange folk vil starte på nytt, og når det kommer én ny server (kontra fire forrige gang), blir det et naturlig sted å starte. I tillegg er det sikkert kult å være på en server hvor det ikke er lvl60-folk som lagger ned Orgrimmar.

Det kom faktisk flere enn fire servere forrige gang. Var vel 6 Pvp-servers og èn PvE :cool:

Skrevet

men isteden er det 60 lvl 1 folk som lagger ned noob zoner:)

Lagget faktisk ingen ting i Coldrige Valley, enda 300 gnomer og dverger sprang rundt på speed.

Skrevet

Har ikke fått spilt så mye pga kø, så er bare 26 dwarf priest.

Sier bare "so much" for alle de som skulle rolle priest, er jo få som fy etter det jeg har sett. Jeg blir spamma med guild invites, DM runs, stockade runs og det som er hele tiden.

Ser rogues over alt. Får krampe i nyra når jeg ser Male NE Rogue.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...