Gå til innhold

For lite plass


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kommer jo helt an på hvordan du har gjort det.

 

Når du arbeider i redigeringsprogrammet, klipper du og limer inn kutt osv, men disse blir ikke klipt i virkeligheten. I virkeligheten setter du bare merkelapper i prosjektfila som henviser til frames osv i råmaterial-filene. Derfor blir prosjektfila så liten.

 

Har du derimot eksportert filmen til et film-format, kan du slette råmaterialet om du ikke trenger det mer.

Lenke til kommentar

Om du har PPro 1.5, er det ein mogelegheit er å lage eit "Trimmed project". Bruk Project Manager (ligg i ein eller annan meny, File, Edit e.l.). For meir info om korleis du bruker den, sjå i hjelp fila.

 

Du må ha nokre GB, ledig plass, alt etter kor stort prosjektet er, men du kan spare mykje ved å gjere det. Det den kan gjere er å lage eit nytt prosjekt, som er ein kopi av det originale, men med ein liten forskjell. Den lager og kopier av alle media-filer (filmklipp osb.) du har i prosjektet, og legg dei i same mappe. Måten ein sparer plass på, er at dei nye klippa inneheld berre det du har på tidslinja, pluss litt ekstramateriale på kvar ende av klippet (handles), om du ynskjer dette.

 

Det vil seie at om du har eit klipp på 30s, men berre har brukt 5 av dei, vil den nye fila berre innehelde desse 5 sekunda. Har du bestemt at du vil ha handles på 50 frames, vil det vere 2s ekstramateriale på kvar ende av det klippet. Alle klipp du ikkje har nytta i det originale prosjektet, vil ikkje vere inkludert i det nye. Dette gejr sjølvsagt at du sparer mykje plassdisk.

 

Eg trimma eit prosjekt eg hadde på rundt 50Gb, ned til ca. 7Gb, og eg las om ein som hadde spart 200Gb diskplass, ved å trimme gamle prosjekt.

Lenke til kommentar

Jeg skal dra bort på folkehøgskole nå, og er i tvil om jeg skal ha med dataen. ganske stor. Men hvis jeg velger å ikke ta den med vil jeg gjerne sikre meg mot at alt arbeidet jeg har gjort ikke blir ødelagt.

 

Kan jeg brenne ut det jeg har gjort hittil på en DVD e.l. for så å fortsette på det senere hvis alt på dataen skulle bli ødelagt? Hvordan skal jeg gjøre dette?

Lenke til kommentar

Er vel liten fare for at harddisken råtner bort medan du er på skule. Og om du tar ut alle straumleidningar o.l., vil den ikkje verte øydelagd av lynnedslag.

 

Om du vil brenne på DVD, må du truleg nytte fleire plater om du vil ta vare på alle filene, ettersom du ikkje har plass til meir enn rundt 20min med video i DV AVI på ein data DVD. Du kan ikkje brenne ein video DVD, då vidare redigering vil verte litt håplaust.

 

Viss du vel å gjere det, so er det berre å brenne alle filene på plater. Det du då må passe på, er skrive ned "adressa" til mappa/mappene filene ligg i (t.d. c:/documents and settings/administrator/My documents/filmprosjekt/), og i det (usannsynlege) tilfellet at dataen klikker, lage ei identisk mappe, og legge filene på same plassen. Då vil du sleppe å importere alle filene på nytt. Du treng ikkje å brenne "Conformed Audio Files" og "Adobe Premiere Pro Preview Files".

Lenke til kommentar

Ja, dei filene du ikkje har gjort noko med, treng du ikkje brenne. Men alle du har gjort noko med, må du då brenne. (Med mindre du har logga klippa/nytta batch capture, noko eg tviler på at du har gjort) Som Mr.Berg sa, det du gjer i Premiere påverkar ikkje video-filene som ligg på harddisken. Det berre referer til dei.

 

Du kunne jo lage eit Trimmed Project, og brenne det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...