Gå til innhold

Meninger om GTA: SA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

San Andreas, digg spill. Sjekka nyhetene hver dag på de store GTA-sidene fra et år før det kom ut til dagen, den 7. juni hvis jeg husker riktig. Men alle oppdragene gikk liksom på et par uker med litt spilling. Gleder meg til MTA:SA blir ferdig, da. Fikk tak i PS2 utgaven 3 uker før PS2 releasen, i håp om å kunne spille det med ps2-emulator på pc'n, men det gikk visst ikke.

 

Spiller mer Vice City enn SA nå, flere gode online-mods til det, VC-mp er den beste, synes jeg.

 

Litt vanskelig å si hvilket GTA-spill som er best og dårligst. Synes hele GTA 3 serien er kjempebra!

Lenke til kommentar

Jau, synes også det er masse som de burda ha tatt fra Vice city! For eksempel når bilen rygger, så kommer hvite ryggelys! Og at garasjen ruller opp, i steden for og opner som en vanelig garasje.

Og hoppe lengden til taxien, og att det kommer støvsky osv.

EDIT: og at du mister liv når du hopper ut av en bil. Endeløs liste egentlig :p. Skulle vært en forbedring. Ikke en ripoff med bedre graffik.

OG på konsoll, når du hodler ene knappen litt inne, så holder bilenm den farta, og ikke bare akser mye saktere sånn som i GTA:SA

Og ikke minst lyden når du skaller borti en lyktestolpe :p Og fly styringa osv, MYE de kunne ha kopiert fra Vice city.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
...Og ikke minst lyden når du skaller borti en lyktestolpe :p...

5405623[/snapback]

 

LMAO :D

 

 

Ja, er enig Vice ruler, spiller nesten bare Vice, fengende musikk :D Men gleder meg til LCS kommer til PS2, man kan kanskje håpe på en PC-utgave også?

 

MTA:SA kommer ut nå snart, gleder meg, RC2 er visst til testing nå. Link.

Lenke til kommentar

Har akkurat "runda" SA og synes rett og slett spillet var for kort!

Det er mulig det er noe med meg, men jeg brukte lengre tid på å bli ferdig med Vice City.

Det var så mange steder i SA som jeg var sikker på at kom til å inneholde noen tøffe oppdrag, men så var det bare tomme byggninger/områder.

 

Tøft og avhengighetsskapende spill, men det vekker ikke følelsene som VC fikk frem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...