Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst]PC'en vil ikke logge inn i Windows

Gjest Slettet+872348

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+872348
Skrevet (endret)

.

Endret av Slettet+872348
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+872348
Skrevet (endret)

.

Endret av Slettet+872348
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+872348
Skrevet (endret)

.

Endret av Slettet+872348
Skrevet (endret)

Jeg har akkurat samme problem! HVa gjør man? jeg har ingen annen pc tiljengelig! Nå sitter jeg på skolen!

Endret av Mouser
Skrevet

Hadde samme problem jeg også for en god stund siden... Like etterpå krasjet HDD og hele maskinen ble byttet ut. (4-5 år gammel). Det også var etter fjerning av virus hvis jeg ikke husker feil...

Du kan jo prøve å trykke Ctrl+Alt+Del tre ganger etter hverandre når logininduet kommer. Da kommer den "gamle" måten å logge inn på opp. Prøv å logge på den veien..

Skrevet

CTRL alt DEL funker ikke, ingen ting skjer, men en gang når jeg hamret på tastaturet fikk jeg noen valg om starte i VGA modus osv, så jeg valge VGA og da funket det, HELT til jeg satt opp oppløsningen til 800*600(bare for en start) da fikk jeg samme problemm!, hvordan kommer jeg inn i den menyen?

Skrevet (endret)

Hvis du trykker F8 når du booter maskinen får du den menyen. Prøv å starte i sikkermodus og se om du kan bruke systemgjenoppretning...

Og prøv Ctrl Alt Del flere ganger. Bare trykk det flere ganger etter hverandre før du prøver å logge på.. Altså like etter oppstart...

Endret av Jonhoo
Skrevet

F8 så starter den bare boot priority altså hva som skal starte opp først av harddisk cd rom osv, jeg prøver med windows cd og ser hva som skjer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...