aSurfer Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Har ofte behov for å ta en skjermdump av MediaPlayer mens videofiler avspilles. Problemet er at selve innholdet i videospilleren forsvinner i filen fra skjermdumpen. Jeg har forsøkt med flere "snapshot"-program, men har ikke lykkes i å få det til. Noen som har en ide som VIRKER?
Skandinav Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Noe som kan fungere yten at jeg vet det for sikkert er å bruke PSP (paint shop pro). Det programmet har en helt glimrende "capture" funksjon der du kan ta dump av vinduer, hele skjermen eller friområde. Prøv den.
Jarbra Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 VLC har en snapshot-funksjon som lagrer bilder i "Mine Bilder"-mappen.
sexten Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 (endret) Det samme har PowerDVD. VLC Media Player finner du forøvrig på www.videolan.org/vlc Endret 25. august 2005 av sexten
Kisp Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 I MediaPlayer kan du gjøre følgende: Verktøy - Alternativer - Ytelse og sett Videoakselrasjon til Ingen. Da blir blidet med når du tar snapshot. -Kisp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå