Gå til innhold

Trenger hjelp med startknapp!


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg holder på med å bygge meg et kabinett, men har litt problemer med å få til startkanppen.

 

Fant denne i en gammel pc og tenkte å bruke den, men vet ikkje helt hvordan jeg skal få det til. :ermm:

 

Bilde:

3.jpg

 

Slik ser knappen ut.. Hvordan skal jeg fikse dette? Trenger seriøst noen hjelpende ideer her!

Endret av Core
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

heh, det du trenger er en bryter som slutter kretsen (lar det gå spenning over) når den trykkes inn, og popper ut av seg selv. Den modulen du har der er vel både lysdioder og sånt også.

 

www.elfa.se/no -> Elektromekanikk/Pneumatikk Der har du brytere ihverfall:) De sender som brev mener jeg å huske, så det kommer ikke på mange kronene å få seg en ordentlig bryter :)

Lenke til kommentar
Takk for svar, fant mange stilige brytere, men det var veldig stive priser :hrm:

 

Har du noe billigere alternativ? Eller må jeg gå for denne perlen her bryteren :cool:

Det er mulig du finner noe billigere ved å sjekke opp litt :) Men dæven å fin den bryteren der var!

jeg har en slik den er konge :love: bombe militeknapp :love:

Likte den knappen :) ,men passer ikke helt til mitt kabinett :whistle:

Lenke til kommentar

Joda kan virke den :thumbup: , ikke så fin som den andre da, men men

Jeg har en sånn bryter liggende. Det er ikke en som "popper" tilbake av seg selv, det er en du må dytte inn og trekke ut manuelt :( Jeg trodde også det var en som poppet ut av seg selv....

Takk for tipset, får "lete" videre da. Noen andre som har noen brytere til god pris? :roll:

Lenke til kommentar
var det ikke så gerlig pris på da, men utsendet var ikke så bra, den er sikekr tbra og modifisere eller så kan du vente til de får inn denne

 

eller hva med og går for en sånn? den har de i flere varianter, ta den du liker best, ta en titt under casemoding - -> brytere på microplex

Hmm.. tenkte mer på en pulsbryter som popper tilbake når du trykker den inn, men takk for hjelpen :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...