apoxdigital Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Vendortrash ftw. Det er horribelt. Eneste brukbare der er Fire Ruby, men det hjelper meg ikke mye som Frostmage.
OscarWoHA Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Dritt. Eneste som er brukbart er necklacen. Når jeg har gjort questen, skal jeg velge Glacial Spike. Får som regel mer penger for våpen hos vendor.
Tåkefyrste Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Necklacen var faktisk ikke så værst... Mye bedre enn 1% crit til spells f.eks
OscarWoHA Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 (endret) Necklacen var faktisk ikke så værst... Mye bedre enn 1% crit til spells f.eks Spørs hva man selv foretrekker da. Som mage kan man få maksimalt 18% crit (med 117 spell-dmg). Selv er jeg ikke langt unna. Likevel er +523 spell-dmg å foretrekke (som Frost Mage). Dette er maksimale verdier for World of Warcraft 1.6.1. Vet at det kan bli 19% crit etter 1.7. Kanskje mer. Sånn som WoW er nå, lønner det seg å gå for spell-dmg imo. Er bare å sikle, gutter =) EDIT: For crit-gear-buildet, så må dere huske at 100 Int = 1% crit. Dette kommer i tillegg til verdiene jeg oppga. Så det kan bli rimelig heftig. Endret 20. august 2005 av CobraM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå