Gå til innhold

Imba dagger? maybe fake?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ganske sikkert: Fake.

Hvorfor?

Den heter "Claw". Hvorfor står det "Main Hand + Dagger" da? Burde vært Fist Weapon. Bildet fantes jo dessuten på Allakhazam under et annet våpen. Link.

 

EDIT: Her er det virkelige våpenet.

 

EDIT2: Det står dessuten at det ikke er "Unique". Noe som er HEEELT på jorde for et legendarisk våpen. =)

Claw of the Shadowmancer er en dagger heter "claw"..

Lenke til kommentar
Confrimed fake så slytt å mase om den :p

 

Hallo? 100% mer dmg de neste 10 sek? hvor mange slag rekker ikke en rogue å få inn der?

Har du en link til der blizz "konfirmerer" at denne er fake? Eller er det bare noe du har bestemt selv? Ser ikke fake ut for meg, BWL-loot ftw.

Vent litt da, var skikkelig trøtt, må lete gjennom loggen min og sjekke :p

Lenke til kommentar
Ganske sikkert: Fake.

Hvorfor?

Den heter "Claw". Hvorfor står det "Main Hand + Dagger" da? Burde vært Fist Weapon. Bildet fantes jo dessuten på Allakhazam under et annet våpen. Link.

 

EDIT: Her er det virkelige våpenet.

 

EDIT2: Det står dessuten at det ikke er "Unique". Noe som er HEEELT på jorde for et legendarisk våpen. =)

Så hvis det er fake.. Hvorfor setter de ikke på "Unique" for å gjøre det mer ekte? Slik at folk skal tro det er ekte. :hmm:

Lenke til kommentar
Ganske sikkert: Fake.

Hvorfor?

Den heter "Claw". Hvorfor står det "Main Hand + Dagger" da? Burde vært Fist Weapon. Bildet fantes jo dessuten på Allakhazam under et annet våpen. Link.

 

EDIT: Her er det virkelige våpenet.

 

EDIT2: Det står dessuten at det ikke er "Unique". Noe som er HEEELT på jorde for et legendarisk våpen. =)

Så hvis det er fake.. Hvorfor setter de ikke på "Unique" for å gjøre det mer ekte? Slik at folk skal tro det er ekte. :hmm:

fordi de vil at folk ikek skal tro det er fake, slik at de tror det er ekte av like vel :dontgetit:

Endret av Jungldyr
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Hvorfor jeg tror den er fake:

1. Hvorfor skulle et sånt item ha durability? Det er jo legendary!

2. Null req lvl.

3. Det ser ut som et Fist Weapon.

4. Den har ingen stats.

 

Hvorfor jeg ikke tror den er fake: Min rogue slaktet en høne i westfall og fikk den i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...