Gå til innhold

Ny zalman kjøler! Heftig ytelse


Geir M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, blir spennende å lese om lydnivået på denne med 92mm vifte mot f.eks. Thermaltright XP-120 (test) og Scyhte SCNJ-1000 Ninja (test) med 120mm evt passiv på Ninjaen.

 

Ifølge MikeC, SPCR:

A sample was fully tested a couple days ago, but we have not had time to write the review. In a nutshell, for cooling, it is amazingly good. Possibly better than anything stock at 5V. It's also quite light, and not hard to install -- if the motherboard is out of the case. Noise is typical Zalman -- not a great fan, probably not as quiet as the one on the 7000. But like the 7000 and 7700, fan swaps are feasible. Look for the review article in a week or so, after IDF.

Nå er også Ninjaen endelig i prisguiden også :)

 

Edit: Enda en test.

Endret av fAke_
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Scythe Ninja + 120mm Nexus er nok fortsatt det beste som er å få tak i for luftkjøling. Men denne 9500 med lav vekt, komplett med regulerbar vifte, vil være et godt alternativ.

 

Multicom har hatt Ninja'en inne en stund. Fem år siden sist jeg kjøpte noe av de, men da den kom på lager hadde jeg ikke noe valg hehe.

Lenke til kommentar

SilentPCReview.com har endelig testa den.

 

Konklusjon: "The Zalman 9500 provides excellent cooling performance, close to the best that we've tested, the Scythe Ninja, and matches the Thermalright XP-120."

 

Med tanke på at man lett kan slenge på en valgfri 120mm på en Scythe Ninja, så lurer jeg på om jeg kommer til å gå for den i stedet for Zalman... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...