Gå til innhold

nordiske webshop for dvder?


habberst

Anbefalte innlegg

Jeg har så veldig lyst å handle på play.com, men føler at når du skal registrere deg at du må oppgi VISA nummeret i deres database for alltid. Og det liker jeg ikke helt. Med tanken på andre nettbutikker der man må oppgi VISA nummeret hver gang man skal handle på ny. Eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Hvordan avbestiller man hos DVDstrax? Jeg ser ingen link om det noen steder, har funnet ut at et par filmer jeg forhåndsbestilte der sannsynligvis vil bli billigere fra Play eller CDwow. Dessuten er den ene filmen vanlig 1-disc utgave, mens Play har den som 2-disc. Jeg synes også det er dyrt med 70,- i frakt for 2 filmer, så det "tilbudet" ble raskt spist opp av slike omkostninger. Det var et impulskjøp basert på en nyhetsmail fra DVDstrax, og jeg angrer på det nå.

 

Hvordan en webshop ser ut, betyr faktisk ganske mye. For meg virker DVDstrax som noe som ble designet og programmert for fler år siden, og som ikke har blitt oppdatert nevneverdig siden den gang. At jeg ikke finner en enkel måte å avbestille noe på (som f.eks. hos Play.com) er i seg selv ganske negativt, og det gir grobunn for spekulasjoner om hvorvidt DVDstrax tjener ekstra penger på kunder som ikke gidder å gå så langt som å måtte ringe til dem eller skrive simpelthen for å avbestille en vare.

 

Play.com har en enkel og velfungerende design. Begynner å bli litt datert det og, men usigelig mye bedre enn f.eks. DVDstrax.

 

CDwow har også hva jeg vil kalle et gammeldags design. Det første som treffer en i fleisen er en glorete Flash reklame nesten midt på siden, særdeles lite diskrét og upassende. Utover det synes jeg de putter for mange elementer på forsiden, hvilket bidrar til at det blir uoversiktelig da en må ta inn så mye informasjon på en gang. Det jeg liker med CDwow er at prisene er gode samt at de sender omtrent like raskt som Play.com (kan være at jeg har vært heldig så langt).

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...